We're currently in read-only mode. Please check back later.
MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Dacht ook dat verlies van Neymar een aderlating zou zijn. Niks is minder waar.

En dan was zijn vervanger, Dembélé, ook nog eens uit. :o (Suárez is ook een stuk minder door z'n knieprobleem)

Alle bloemen voor Valverde?

Für 400 Mio! Real will Neymar holen

Dieser Wechsel würde alle bisherigen in den Schatten stellen! Real Madrid soll nach Informationen der spanischen Zeitung „Marca“ großes Interesse an einer Verpflichtung von Paris-Superstar Neymar haben. Kostenpunkt: 400 Mio Euro! Sollte der Deal nicht schon im Sommer klappen, ist er demnach spätestens für Sommer 2019 geplant. Neymar, der erst im letzten Sommer für 222 Mio von Barcelona nach Paris gewechselt ist, soll sich eine Rückkehr nach Spanien, vor allem zu Real Madrid, durchaus vorstellen können.

Ik denk dat hij zijn contract bij Parijs gewoon zal uitdoen, en dan misschien naar Madrid trekt. Alhoewel hij blijkbaar fan zou zijn van de Premier League.

Real kan beter achter Kane aan gaan. Of misschien Pierre-Emerick.

Hij kon nog meer gaan verdienen bij City dacht ik.

Montella

VLLZKHB.png

Uday :wave:

'Stoned' staat alweer te verdedigen als een krentenbol.

Laatst bewerkt:
Waar zijn de supersterren nu?

De achterhoede, inclusief keeper, maakt een zeer slechte beurt vandaag.
Of misschien Pierre-Emerick.

Hij zit alweer niet in de selectie. Ik denk niet dat ze in Madrid of Catalonië staan te springen om hem binnen te halen als ze zijn gedrag bij Dortmund observeren .

Laatst bewerkt:
Luis Suarez was een voorbeeldprof toen hij de overstap mocht maken naar FCB.

Ja, maar een lastpak naast het veld lijkt me minder aangenaam dan Suarez die nu en dan honger heeft op het veld. :emo:

Invincibles my ass

Nooit makkelijk in Noord-Spanje.

Barcelona wil vandaag einde maken aan slechtste uitreeks van de eeuw

Real Sociedad is ongeslagen in de laatste zeven thuiswedstrijden tegen Barcelona in LaLiga (vijf zeges, twee remises). De laatste nederlaag in het Anoeta tegen Barcelona was in mei 2007 (0-2).

:eek:

Ernesto Valverde heeft als trainer slechts vijf van zijn vijftien wedstrijden gewonnen tegen Real Sociedad. Bij vier van de vijf overwinningen betrof het een thuiswedstrijd.

:eek:

Dat zeg ik. Tegen Celta en Bilbao is het ook altijd hard werken.

:eek: hete adem van real in de rug.

*kijkt naar de stand*

200.gif

Terug
Naar boven