XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

delusional

Sinds Kezman hebben ze daar niet meer echt een topspits gehad, of zie ik iemand over het hoofd?

Speelde een goede eerste seizoenshelft. Ik had persoonlijk eerder De Jong verkocht in de winterstop dan Locadia.

Zal het vast prima gedaan hebben en ik zal wel weer zeuren over oude koeien maar die quote na die wedstrijd tegen die Kroatische ploeg irriteerde me mateloos. Blijft hangen.

Farfán was wel een topper. Al speelde hij niet in het centrum denk ik? :thinking:

Locadia geeft wel toe dat hij moeite had om zich te motiveren voor het weinig aansprekende affiche in het Stadion Gradski van Osijek, de nummer vier van Kroatië.

"Voor hen is het natuurlijk de wedstrijd van hun leven en voor mij persoonlijk is het bij zo'n wedstrijd moeilijk om zo'n gevoel op te roepen. Het is niet hetzelfde als dat je tegen Bayern München speelt natuurlijk, dan komt dat gevoel gewoon vanzelf."

Locadia geeft wel toe dat hij moeite had om zich te motiveren voor het weinig aansprekende affiche in het Stadion Gradski van Osijek, de nummer vier van Kroatië.

"Voor hen is het natuurlijk de wedstrijd van hun leven en voor mij persoonlijk is het bij zo'n wedstrijd moeilijk om zo'n gevoel op te roepen. Het is niet hetzelfde als dat je tegen Bayern München speelt natuurlijk, dan komt dat gevoel gewoon vanzelf."

:roflol:

Een ronde verder komen zou de motivatie moeten zijn natuurlijk! :emo:

Ik vraag me af of Afellay nog van waarde zou kunnen zijn voor PSV? Bij Stoke komt hij toch amper aan de bak.
Is die man wel geschikt voor hedendaags topvoetbal met zijn gestel? Is volgens mij ook delusional geworden na zijn Barca tijd.

Volgens mij ook hoog in zijn bol mbt salaris

Misschien dat Robben wil afbouwen in Eindhoven. Is toch een warm bad.

Verwacht het niet, zoals Van Bommel deze week zei over Van Persie: afbreukrisico is groot. Zie hem wel in een managementfunctie terugkeren bij Groningen.

Zit beetje te denken welke grote namen nog terug kunnen keren naar de eredivisie. Maar ja, wat is nog een grote naam?

Raf kan beter naar de sjuup. Wesley gaat zandhappen.

Terug
Naar boven