XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Napoli gaat zich waarschijnlijk niet versterken met Davy Klaassen, zo melden diverse Italiaanse media. De middenvelder van Everton was in beeld bij de koploper van de Serie A, maar de onderhandelingen met the Toffees lopen vast. Het feit dat Klaassen dit seizoen al heeft gespeeld in de Europa League heeft Napoli onder meer overtuigd dat de Nederlander niet de juiste keuze is voor nu. Tuttumercatoweb en Sky Italia melden dat ook gedoe rond de portretrechten van de middenvelder een probleem vormen bij de overgang.

Laatst bewerkt:
Hij heeft het ook niet kunnen waarmaken.

Kan gewoon bij een goede Nederlandse club terecht. Voor een tonnetje meer per jaar alle uithoeken van Europa afreizen mij niet gezien

goeie deal

Ex-PSV’er Maxime Lestienne zet zijn loopbaan voort bij Málaga. De club uit LaLiga neemt de Belgische middenvelder voor de rest van het seizoen op huurbasis over van Rubin Kazan. Met de komst van Lestienne profiteert Málaga van de grote financiële problemen bij de nummer elf van Rusland.
De wegen van Atlético Madrid en Augusto Fernández scheiden per direct, zo maakt de Spaanse club woensdagavond bekend via de officiële kanalen. De vijftienvoudig Argentijns international zet zijn loopbaan voort bij het Beijing Renhe, dat afgelopen seizoen naar de Chinese Super League promoveerde. Los Colchoneros ontvangen naar verluidt vijf miljoen euro voor de 31-jarige middenvelder.

Hekel aan spelers die een transfer forceren. Mahrez bijv.
Er kan een streep door een transfer van Riyad Mahrez naar Manchester City, meldt Sky Sports. De koploper heeft in totaal viermaal een bod uitgebracht op de middenvelder, waarvan het laatste bod een transfersom van 74 miljoen plus een speler betrof, maar dat is niet voldoende gebleken om diens werkgever Leicester City overstag te krijgen. The Foxes azen naar verluidt op een deal van 108,5 miljoen euro, waarin naast een forse transfersom ook een vooralsnog onbekende speler van Manchester City ingrepen zou moeten zijn.

108,5 miljoen...

vrTQa0M.png

AS Roma heeft afgezien van het huren van Daley Blind en dat komt mede doordat Danny Blind de onderhandelingen voerde, weet de Italiaanse ‘transferexpert’ Fabio Parisi. Tegenover Calciomercato laat hij weten dat Blind niet zijn zaakwaarnemer heeft laten onderhandelen, maar zijn vader. De voormalig bondscoach van Oranje heeft de onderhandelingen echter compleet verkeerd aangepakt.

:roflol:
AS Roma had na het vertrek van Emerson Palmieri naar Chelsea de pijlen gericht op Blind, maar de Oranje-international zal het seizoen gewoon afmaken bij Manchester United. Dat het niet tot een akkoord kwam, heeft volgens Parisi alles te maken met Blind senior. "Daley Blind heeft altijd vertrouwd op zijn Nederlandse zaakwaarnemer (Rob Jansen, red.), met wie ik een uitstekende relatie heb", aldus Parisi. "Nu heeft hij voor zijn vader gekozen. Die heeft, misschien vanwege een gebrek aan ervaring, onderhandeld over een huurperiode. Dat was praktisch onmogelijk.”

Woensdagmiddag liet vader Blind al weten dat een vertrek naar Rome er niet meer in zat. “Ik kan bevestigen dat Roma hem wil hebben, maar Manchester United wil hem niet op huurbasis laten gaan, enkel op definitieve basis. Ze willen hem niet verkopen, alleen in de zomer. De prijs is goed, maar een deal wordt lastig”, liet hij weten aan LaRoma24. “Het wordt erg lastig, want Manchester United wil hem gebruiken in de Champions League, Premier League en FA Cup. Italië zou een interessante stap voor hem zijn, maar Manchester United is een enorme club die niet per se moet verkopen omdat men het geld niet nodig heeft.”

#DopeCheatOut

City loopt alweer uit. :emo:

United zal geen kampioen meer worden zolang Mourinho er trainer is. Ik geef het je op een briefje.

R u a wizard? :eek:

Ok, Marty

Met Lukaku win je de oorlog niet.

De rijkste en populairste club ter wereld had wel wat beters kunnen kopen voor dat geld. Pogba is ook een miskoop ( voor die prijs)

Bale en Kane zouden op mijn verlanglijst staan. :thinking:

Alexis had ik ook niet gekocht trouwens. Zeker niet met zo'n loon. :nanner:

Terug
Naar boven