- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feyenoord heeft het contract van Michiel Kramer ontbonden, zo meldt De Telegraaf. De spits had nog een verbintenis tot komende zomer bij de Rotterdammers, waar hij de laatste maanden op een zijspoor was beland. Kramer werd in januari aan diverse clubs uit binnen- en buitenland gelinkt, maar om uiteenlopende redenen leidde dit niet tot een transfer.
Gisteren bij Feyenoord - Psv gezeten, gezellig als PSV supporter tussen de kakkerlakjes. Even extra gelet op Mauro en dat is toch wel een pareltje hoor. Balvast en zo technisch als het maar zijn kan. Gaat denk ik nog veel spelen de rest van het seizoen

Tja die linksback ook weer een drama, er stond al een psv medewerker klaar om hem op te halen van het vliegveld
Mauro op 10 met v ginkel en ramselaar/hendrix erachter vind ik ook wel prima. Hendrix erger ik me ook kapot aan met zijn schoten vanuit kansloze posities, ben benieuwd of er uberhaubt 1 op goal is geweest dit seizoen van zon afstanden.
Vond hem ook erg 'agressief' spelen. Zou graag het bravoure wat hij in zijn spel legt zien bij een Pereiro. Wel goed genaaid gisteren wat betreft de beslissingen van de scheidsrechter. Je vraagt je af waarvoor die Blom in dat hokje zit.Gisteren bij Feyenoord - Psv gezeten, gezellig als PSV supporter tussen de kakkerlakjes. Even extra gelet op Mauro en dat is toch wel een pareltje hoor. Balvast en zo technisch als het maar zijn kan. Gaat denk ik nog veel spelen de rest van het seizoen
Die tegen Vitesse uit kan ik anders nog goed herinneren, toen ie op zijn muil gingTot m'n verbazing heeft hij dus sinds 2013 (debuut) 5 keer gescoord... Kan me er geen een meer herinneren.

Was duidelijk een tweede gele kaart. Jammer. Hoop dat PSV erin slaagt om Feyenoord over een aantal weken wel te verslaan in de kuip.Ik dacht dat die linksback van feyenoord zijn 2e geel ging pakken, het leek echt een overtreding op Arias maar kon het niet goed genoeg zien en heb geen beelden teruggekeken. Achja, weer geen beker dit jaar.
De Franse scheidsrechter Tony Chapron, die onvrijwillig werd geduwd door speler Diego Carlos waarop hij zelf natrapte op de voetballer, heeft een schorsing van zes maanden gekregen. Waarvan drie maanden voorwaardelijk. Dat heeft een Franse commissie vandaag beslist.
Davy Klaassen had in de slotfase van de transferperiode op huurbasis kunnen vertrekken naar Napoli, maar een probleem rondom de portrechten van de middenvelder gooide roet in het eten. Sam Allardyce baalt voor de 24-jarige Klaassen, zo vertelde de manager van the Toffees vrijdag op de persconferentie die in het teken stond van de uitwedstrijd tegen Arsenal van zaterdag.
“Het was geen gangbaar probleem voor het afketsen van een transfer”, aldus Allardyce. “Maar dat is de macht van een speler met zijn zaakwaarnemer, daar kunnen we niets tegen doen. Als ik in dezelfde positie als Klaassen had gezeten, dan werkt een zaakwaarnemer voor mij en niet andersom. Voor mij zou het nooit een financiële beslissing zijn geweest. Zelfs als ik geld zou verliezen, zou ik vertrekken, omdat ik aan spelen wil toekomen.”
“Davy wil voetballen, maar of hij volledig heeft meegekregen waarom de transfer is afgeketst, dat weet ik niet. Ik kan er verder niet veel meer over speculeren. Naast Davy zijn ook wij teleurgesteld.” Volgens Allardyce wilde Napoli Klaassen huren, maar wel de portretrechten in zijn volledigheid overnemen. “Blijkbaar is dat de norm voor die club. Ik weet niet precies hoe het zit, maar het was aan Napoli en de zaakwaarnemer. Dat was waar het om draaide.”
Ondanks dat Klaassen dit seizoen pas 189 minuten in actie kwam in de Premier League en dus weg mocht van de trainer, hoeft hij niet te vrezen dat hij in het vervolg van het seizoen op de tribune moet blijven zitten: “Nee, want Klaassen is geen speler die voor problemen zorgt als hij niet speelt. Hij is een topprofessional en een topgozer. Hij doet iedere dag zijn best op de training.” Klaassen ligt op Goodison Park nog tot de zomer van 2022 vast.
Allardyce liet zich donderdag in de Liverpool Echo overigens ook al uit over de afgeketste overstap van de zestienvoudig international van het Nederlands elftal: “Dit was een van de beste transfers die hij had kunnen maken, maar door wat voor reden dan ook is het uiteindelijk niet doorgegaan. Wij zijn teleurgesteld, maar Klaassen zou nog veel erger teleurgesteld moeten zijn. Hij zit nog altijd bij ons en speelt niet in de Serie A voor Napoli. Ik weet niet waarom ze de horden niet hebben genomen, maar het is niet gelukt.”
Samuel Umtiti kan op een contractverlenging rekenen bij Barcelona, zo verzekeren enkele Spaanse media, waaronder SPORT. Ernesto Valverde en de rest van de Catalaanse club is al een tijdlang onder de indruk van de ontwikkeling van de verdediger, die momenteel een ontsnappingsclausule van zestig miljoen euro heeft. Barcelona wil graag verlengen en de afkoopsom flink opkrikken.