MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Will Grigg is on fire :rocker2:

Geen quadruple voor Pep & Co.

Chokers

Minstens CL finale behalen en verliezen in ET anders is gewoon afgang met zoveel geld, selectie en al die lovende kritieken.

Dan heb je vertrouwen dat Real doorgaat in de CL, valt ineens de ene na de andere speler uit.. Marcelo ligt er waarschijnlijk nog wel even uit, Kroos is de vraag of hij PSG gaat halen en nu ook al Modric een vraagteken voor PSG. Er kan gelukkig een hoop gebeuren in 2 weken dus ik hoop dat 2 laatstgenoemde er toch zeker bij zijn

Een goaltje maken in Parijs en het is binnen.

Van wat ik van m heb gezien bij Heracles verwacht ik het niet op kort tot middellang termijn. Ik verwacht niet dat hij Van Dijk, De Vrij en De Ligt voorbij zal streven. Hangt wel van zijn ontwikkeling af, tot op heden nog niet kunnen doorstoten naar het eerste.

Vagner Love in de spits bij het huurlingenleger genaamd Besiktas

Woehoe, die kutfeitjes eerste goal tegen Chelski. Vertel liever wie er meer dan 1 op 1 loopt voor zn nationale team

Moest wel lachen met Alba en Suarez net. :roflol:

Zuur voor chelsea, moeten nu minimaal 2x scoren in camp nou aangezien barca altijd scoort

Het zou mooi zijn als Sevilla kan stunten tegen United.

Mn vrinden nu

Rúben Semedo hangt een zware straf boven het hoofd. De verdediger van Villarreal is door de Spaanse aanklager een poging tot moord, diefstal en illegaal wapenbezit tenlastegelegd, zo melden diverse media in Spanje. Semedo werd dinsdag gearresteerd op verdenking van gijzeling, mishandeling en wapenbezit.

:gek:

Gosens komt inderdaad in aanmerking voor Oranje. (Gijp had het laatst over hem)

Robin Gosens - Spelersprofiel 17/18

Laatst bewerkt:
Ze hebben die Duitsers toch aardig onder de duim. Als ze nu ook nog eens hun kansen zouden afmaken... :thinking:

zijn we er toch weer ingetuind

Terug
Naar boven