Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Een Fransman bij Arsenal... Dat is origineel.

Chalala gelijk en Gent wipt voorlopig over Anderlecht. Straks speelt Kortrijk nog kampioen :roflol:

RVfqFQ6.jpg

Straks speelt Kortrijk nog kampioen :roflol:

Dat zou wel eens leuk zijn.

Laatst bewerkt:
Lukaku maakte dit weekend voor de eerste keer een doelpunt tegen een top 8 club voor utd.. Zal toch wat beslissender moeten gaan worden als ze doorgaan in CL en een topper tegen krijgen

mwah subtopper niet.. Wereldklasse ook weer niet.
Is niet voor niets op zijn 24e al topscorer aller tijden van België en gewoon netjes een goal per 2 wedstrijden waarvan de meeste wedstrijden gespeeld zijn voor WBA en Everton

Bye Bye Yannick

Zo is hij altijd geweest. Toen hij doorbrak bij Anderlecht liep hij al naast z'n schoenen.

Hij dacht ook dat hij het even ging maken bij Chelsea terwijl ze al over gevestigde spitsen beschikten. (Drogba, Anelka, etc) Het was nooit bij hem opgekomen dat hij enkel aan de bak zou komen bij de reserves. :emo:

Laatst bewerkt:
Verongelijkt gewisseld worden tijdens een eindronde is waar ik aan denk als ik Romelu voor me zie.

Doe mij dan maar Batshuayi. Het valt me wel tegen van Origi dat hij niet vaker scoort.

Kompany is ook weer terug aan het front las ik.

Jammer dat die kutopmerking nergens te vinden meer is. Zat echt te steigeren in mn relaxstoel door die knakker.

Was flimpie van

Terug
Naar boven