Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer als normaal toch dat hij rood krijgt, geen gedrag dat op een voetbalveld hoort.
Het probleem bij hem zit mentaal. Maar been lijkt hem op het juiste spoor te hebben gezet.Heel mooie wedstrijd. Ik volg Genk niet zo goed, maar ben grote fan van Anthony Vandenborre. Als ik deze wedstrijd zie, snap ik niet waarom hij geen basisplaats rechtsachter heeft bij Genk (en bij de nationale ploeg). vond hem de beste speler bij Genk. En die Limbombe, heeft het ook aardig gedaan met enkele mooie één tweetjes met Debruyne tijdens zijn invalbeurt.
Nee, geen topic. Zou wel handig zijnHmm thanx, anders dit:
Manchester United - Oţelul Galaţi
1 1,09
Benfica - Basel
1 1,35
Lyon - Real Madrid
2 1,62
Villarreal - Manchester City
2 1,63
Bayern München - Napoli
1 1,28
Inzet:10, Uitbetaling: 50.
Lang niet meer gedaan dit. Hebben we trouwens hier een topic voor?
Zou jij dit dan niet doen als iemand op je maat slaat?

Inderdaad, een echte goalgetter. Die eerste goal van hem, aannemen, kappen en schieten.Die Gomez is ook echt een goaltjesdief dit seizoen, he? Kmag m wel

..Rode Duivels oefenen tegen Oranje
De kans is groot dat België het in een oefeninterland op 15 augustus 2012 zal opnemen tegen onze Noorderburen. Een propvolle Nederlandse agenda kan echter nog roet in het eten strooien.
België zal zich volgende zomer meten aan vice-wereldkampioen Nederland. Enkel de overvolle kalender van Oranje kan de interland nog in het gedrang brengen, maar naar alle waarschijnlijkheid krijgen we op 15 augustus een nieuwe Derby der Lage landen. De wedstrijd zou plaatsvinden in het Koning Boudewijnstadion.
Het laatste onderlinge oefenduel werd door onze Rode Duivels met het kleinste verschil gewonnen (0-1). Een strafschopdoelpunt van Bart Goor volstond om onze Noorderburen de das om te doen.
Die Gomez is ook echt een goaltjesdief dit seizoen, he? Kmag m wel
RM was heerlijk, jammer van die blessure van di maria. Hoop dat ie snel hersteld.