XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Twitteraccount van Brugge telt al de hele week af naar vanavond 19u...

Misschien kondigen ze aan dat ze nog eens een match willen winnen :clown:

Donder op met je Belgische competitie, gek!

• Like
Waarderingen: mat
De Seedorf loopt ook te strontberen

Penaltyreeks was ook wel het enige wat de moeite was... Grappig hoe Lukaku het na 10min rondhossen al beu leek te zijn :)

Onbegrijpelijk hoe hij aan speelminuten blijft komen. :thinking:

Geen wonder dat de Vrij wil vertrekken. :emo:

‘Ik zou hem voor niemand ruilen, ook niet voor Guardiola’

48352354735.jpg

Nicolás Tagliafico is door de Argentijnse bondscoach Jorge Sampaoli opgeroepen voor de nationale ploeg van Argenintië. De linksback van Ajax kan zich gaan opmaken voor oefenwedstrijden tegen Italië en Spanje. Het is niet voor het eerst dat Tagliafico bij de nationale ploeg zit. In de zomer van vorig jaar debuteerde hij in de interland tegen Brazilië.
AeCPPTC.jpg

Er zou interesse (geweest) zijn van: Internazionale, AC Milan, Juventus, Barcelona, Atlético Madrid & Manchester United.

Ik vraag me af of Inter sportief gezien wel een stap vooruit is. :thinking:
Inderdaad, moet meer uit te halen zijn. Ik zou het in iede geval wel prettig vinden als hij voor een goede (sub)topper kiest waar hij basis zal spelen. Dat zal het Nederlands elftal en het Nederlandsch volk deugd doen. Ik denk wel dat Italië een goed land is voor De Vrij, eventueel nog Engeland. Geen Spanje.

Atletico en Juve is hij geen type voor.

Ik zou Juventus toch geen slechte keuze vinden. Barzagli en Chiellini worden er niet jonger op. Je wint er ook sowieso prijzen. :thinking:

Dat zeg ik niet. Hij is er geen type voor. In de verdediging van Juve staan echte mannetjes. De Vrij komt op mij over als een introverte schooljongen. Althans vroeger. Zie m niet vaak meer.

Lijkt me sterk dat als al die clubs in hem geinteresseert zijn dat hij voor Inter kiest:o. Hij moet erg gegroeit zijn qua kwaliteiten de afgelopen jaren heb ik begrepen, heb hem zelf echt al lange tijd niet meer zien voetballen

Stefan de Vrij is volgens Corriere dello Sport akkoord over een toekomstig dienstverband bij Internazionale. De verdediger van Lazio weigerde zijn contract bij de Romeinse club te verlengen en kan zich zodoende na de zomer bij een andere club melden. Volgens de Italiaanse krant heeft Inter al een persoonlijk akkoord met De Vrij bereikt.
Zojuist op Voetbalzone. Voetbalzone - Meepraten over voetbal.

In spanje gaat het toch nog wel spannend worden als komend weekend atletico gelijkspeelt of wint tegen barca.
Barca krijgt de komende tijd(na atletico) nog bijv Bilbao, Sevilla, Valencia, Celta en villreal tegen
Atletico komt tussendoor nog Real tussen dus ben benieuwd wat daar gaat gebeuren als Real toch al kansloos is..

Terug
Naar boven