- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nicolás Tagliafico is door de Argentijnse bondscoach Jorge Sampaoli opgeroepen voor de nationale ploeg van Argenintië. De linksback van Ajax kan zich gaan opmaken voor oefenwedstrijden tegen Italië en Spanje. Het is niet voor het eerst dat Tagliafico bij de nationale ploeg zit. In de zomer van vorig jaar debuteerde hij in de interland tegen Brazilië.
Gaat ie nu eigenlijk na dit seizoen transfervrij naar Inter?
Gaat ie nu eigenlijk na dit seizoen transfervrij naar Inter?

Inderdaad, moet meer uit te halen zijn. Ik zou het in iede geval wel prettig vinden als hij voor een goede (sub)topper kiest waar hij basis zal spelen. Dat zal het Nederlands elftal en het Nederlandsch volk deugd doen. Ik denk wel dat Italië een goed land is voor De Vrij, eventueel nog Engeland. Geen Spanje.Er zou interesse (geweest) zijn van: Internazionale, AC Milan, Juventus, Barcelona, Atlético Madrid & Manchester United.
Ik vraag me af of Inter sportief gezien wel een stap vooruit is.![]()
Zojuist op Voetbalzone. Voetbalzone - Meepraten over voetbal.Stefan de Vrij is volgens Corriere dello Sport akkoord over een toekomstig dienstverband bij Internazionale. De verdediger van Lazio weigerde zijn contract bij de Romeinse club te verlengen en kan zich zodoende na de zomer bij een andere club melden. Volgens de Italiaanse krant heeft Inter al een persoonlijk akkoord met De Vrij bereikt.