Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Wie ben jij eigenlijk en waar kom jij ineens uit gekropen na al die jaren? :emo:

hahah dit dacht ik precies hetzelfde:roflol:
zie hem vaak voorbijkomen dus ben benieuwd

Kan hij beter vragen aan jullie :p
:trollface:

Ik ben Vito, een oude DBB-user die is vertrokken toen zijn maatjes (Machete, Ruud, Guess, Peanut, etcetera) hier ook minder begonnen te posten (2012/13 ofzo denk ik). Lurkte nog wel regelmatig, maar nooit meer actief meegepost. Nu ik de laatste jaren (na de studie) weer veel met fitness bezig ben, hier weer een kijkje genomen en het is er eigenlijk een stuk beter op geworden (in de zin van interface en browsing expierence). Ook veel aardige users en lekker rustig. Dus ik blijf hier nog wel even hangen!

:clown:

Tussen de palen lijkt Jeroen Zoet verkozen te worden boven Jasper Cillessen, die bij Barcelona op de bank zit. De drie centrale verdedigers zullen aanvoerder Virgil van Dijk, Stefan de Vrij en Matthijs de Ligt zijn. Op rechts maakt Hans Hateboer zijn debuut. Hij speelt bij zijn club Atalanta ook in een 5-3-2-systeem. Op links zal Nathan Aké starten en het middenveld bestaat verder uit Kevin Strootman en Georginio Wijnaldum.

Welke spelers er een aanvallende rol krijgen is nog onduidelijk. Met Davy Pröpper, Guus Til, Ryan Babel, Steven Berghuis, Bas Dost, Justin Kluivert, Memphis Depay Quincy Promes en Wout Weghorst heeft Koeman keuze genoeg. De wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA gaat vrijdagavond om 20.45 uur van start.

Yes, Hans! Wil Weghorst wel eens zien tegen echte tegenstanders. Kijken of hij nog steeds zo een mannetje is dan/

Laatst bewerkt:
Ruud Gullit heeft zich nog maar eens uitgesproken tegen kunstgras op de Nederlandse voetbalvelden. De 55-jarige Amsterdammer noemt het een schande dat zeven Eredivisie-ploegen op kunstmatig gras spelen.

'Ik heb altijd al gezegd dat kunstgrasvelden geen goed idee waren, maar ze werden massaal gepromoot. Nu weten we dat het belachelijk is, maar het is lastig om terug te draaien', vertelt Gullit aan Reuters. 'We zijn achteruit gegaan, kunstgras heeft ons voetbal vernietigd. Het is een ander spel, totaal anders', meent de voormalig assistent-bondscoach.

'Als iedere competitie op kunstgras zou spelen, zou ik het accepteren, maar we hebben zeven kunstgrasvelden in de Eredivisie en dat is schandalig. We merken nu dat er spelers zijn die daarom niet naar Nederland willen komen en dat jonge spelers erdoor vertrekken. Alle jeugdteams zouden op natuurgras moeten spelen. Het gekke is: als je goed gras wil, is Nederland the place to be. We hebben het beste natuurgras van de wereld!'

In de Eredivisie spelen PEC Zwolle, Heracles Almelo, ADO Den Haag, Excelsior, Sparta Rotterdam, Roda JC Kerkrade en VVV-Venlo op kunstgras, in de Jupiler League geldt dat voor de meerderheid van de ploegen. PEC kondigde onlangs aan te stoppen met kunstgras.

Eindelijk wijze woorden Ruud

'Het is een ander spel, totaal anders'

Het verschil in schoeisel zegt genoeg.

2qx6avn-jpg.jpg

Maar Aké op links... :thinking:

Kan de wedstrijd nergens zien. :(

Frank de Boer heeft recent gesolliciteerd naar de functie van sportief directeur bij Real Sociedad, zo weet Mundo Deportivo vrijdag te melden. De 47-jarige oefenmeester zit sinds september zonder werk, nadat hij al razendsnel werd ontslagen bij Crystal Palace. De Baskische club nam vorige week afscheid van zijn trainer én zijn sportief directeur.

Beetje op de dool heb ik de indruk.

Laatst bewerkt:
Hmm nederland - engeland kijken en kijken hoe die het nu gaan doen onder Koeman of op de duitser toch maar duitsland-spanje:thinking:

Problemen met digitaal en modem kapot :treuren:kan niet alles relaxed volgen.

Donkere spelers bij Engeland zingen wel mee.

Nederland ook. Is weleens anders geweest.

Toch Aanholt als full-back zie ik. :thinking:

Ziyech scoort

Engeland heeft eigenlijk ook maar een zwak team. Denk dat die de eerste ko fase niet overleven op het wk

Wou net zeggen. Hans beste man op het veld.

Hadden ze toen geen keeper uit de Championship die blunderde? Ben zn naam kwijt was wel lullig voor hem.

Terug
Naar boven