- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mickey Mouse competitieNou, dan kijk ik toch liever City, Tottenham, Napoli en La Liga.![]()

Wat er afgelopen wedstrijd stond, met oa De Vrij, De Ligt, Van Dijk in het midden. Paar opkomende backs met Van Aanholt en Hateboer. Niks meer aan doen.Vraag v.d. dag: Wat is volgens jullie de beste achterhoede voor Oranje in een 5-3-2 systeem?
Pieters en Hoedt worden stelselmatig genegeerd, waarom weet ik niet.Ik zou graag het volgende eens zien: Pieters (29) - de Vrij (26) - van Dijk (26) - Hoedt (24) - Janmaat (28)
Hier kan je in principe jaren mee vooruit, die Koeman moet eens wat buitenlandse potjes gaan kijken.Ik zou graag het volgende eens zien: Pieters (29) - de Vrij (26) - van Dijk (26) - Hoedt (24) - Janmaat (28)
Dit denk ik ook, als je het daar naar je zin hebt en het salaris is prima dan is dit geen slechte keus hoor.Bij Inter zal hij wel basisplaats krijgen. Bij City en Barca te veel concurrentie denkt hij vast. En hij voelt zich in Italië lekker.