MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wat vonden de Belgen van deze man??

In die tijd hadden we wel meer genaturaliseerde spelers. (Oliveira, Weber, Strupar, Vidovic, de Camargo...) Mbo Mpenza daarentegen is geboren in het buitenland, maar groeide hier wel op.

Ik ben er sowieso geen fan van, want doorgaans zijn het opportunisten. Oliveira was natuurlijk nooit in aanmerking gekomen voor de Seleção.

Maar door multiculturele maatschappijen van tegenwoordig maakt het amper nog wat uit. Zo wil Jamaicaan Leon Bailey (Leverkussen) ook graag voor België uitkomen.

Laatst bewerkt:
Vraag v.d. dag: Wat is volgens jullie de beste achterhoede voor Oranje in een 5-3-2 systeem?

Vraag v.d. dag: Wat is volgens jullie de beste achterhoede voor Oranje in een 5-3-2 systeem?
Wat er afgelopen wedstrijd stond, met oa De Vrij, De Ligt, Van Dijk in het midden. Paar opkomende backs met Van Aanholt en Hateboer. Niks meer aan doen.

Ik zou graag het volgende eens zien: Pieters (29) - de Vrij (26) - van Dijk (26) - Hoedt (24) - Janmaat (28)

27 jaar terug laatste overwinning op Portugal.

Geen mooiere club als Inter. Goede keuze Stefan.

Groet,

Koning Voetbal.

Ik vrees alleen voor Stefan dat Icardi en Perisic deze zomer vertrekken. Hij zou beter wachten tot na het WK om de knoop door te hakken.

Bij Inter zal hij wel basisplaats krijgen. Bij City en Barca te veel concurrentie denkt hij vast. En hij voelt zich in Italië lekker.

Ik vraag me af of City wel echt interesse heeft, want ze hebben net Laporte gekocht. :thinking:

Vermaelen is volgens mij aan z'n laatste seizoen bij Barcelona bezig. (te blessuregevoelig) Dan zou het tussen Pique, Umtiti, Mina & de Vrij gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven