Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Dortmund heeft toch ook een kutkeeper?

AS Roma zou ook een optie kunnen zijn, aangezien Becker in de belangstelling staat bij heel wat clubs. (Real Madrid, Liverpool...)

met die cup kun je toch wel kwalificatie voor het ek afdwingen of hoe zit dat nou eigenlijk? ben echt te lui om dat allemaal uit te zoeken:o

Zoiets was het ja, maar enkel de groepswinnaar. Nederland is dus figurant in deze poule, zal de FIFA ranking niet ten goede komen voor de échte loting die daarna plaats zal vinden. Dat zal geen pot 2 meer worden vrees ik. Met het wk halen we ook geen punten dus raken achterop in deze ranking.

Gomez nog steeds van de partij bij Duitsland.

Frank Raes heeft als commentator weer niet door dat wij ook kunnen zien dat de keeper de bal vastpakt en Hazard zn kousen optrekt...

Sampaoli was hier tijdje terug nog heel populair

Ik kijk voetbal het liefst zonder commentaar (en in het stadion uiteraard)..

Ik kijk voetbal het liefst zonder commentaar (en in het stadion uiteraard)..
commentators zijn sowieso triest hier in Nederland. Laatst met Portugal - Nederland noemde de commentator Cancelo de heletijd Guedes terwijl Guedes op de bank zat. Verder ook nog laatst met Juve-tottenham iedere keer als delle alli de bal kreeg was het iedere keer een andere naam, dan weer alie, dan weer ellie etc. Enige leuke om naar te luisteren is sierd

Hoe mooi zou het zijn als Gijp en Derksen live commentaar zouden leveren op hun eigen wijze.

Is het zo een dag?

Als ik Tom Egbers zie spartelen elke zondag bij SV verlang ik bijna terug naar die arrogante dikz*k Jack.

Terug
Naar boven