MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Jasper kijkt altijd alsof hij elk moment kan gaan huilen.

Volkslied meezingen is gewonnen door Portugal.

Quaresma voelt zich te stoer om mee te zingen :emo:

Ik mis niemand eigenlijk in de verdediging?

Pieters, Janmaat en Hoedt hadden erbij mogen zijn wat mij betreft. Iemand anders in de plaats van Mensah had ook gemogen. (Blind daarentegen is geblesseerd)

Ik snap alleen niet zo goed waarom hij Vilhena nu als full-back wil laten opdraven. Deed van Aanholt het zo slecht tegen Engeland?

Dit zou mijn verdediging zijn: Pieters (29) - de Vrij (26) - van Dijk (26) - Hoedt (24) - Janmaat (28)

Laatst bewerkt:
Nigel de Jong kan toch ook nog wel tot 2020 mee? Is hij 35. Altijd handig zo een schopper in het midden.

Welke linksachters zie ik nog over het hoofd? :thinking:

- Kongolo (wisselvallig seizoen & geblesseerd)

Ik hoop dat Koeman publiekelijk de Nederlandse spelers aanspoort om naar een club te gaan alwaar ze zeker aan de bak komen.

Het is in orde Van Dijk

Jammer dat een oefenpotje niet heel veel zegt. Zou het wel zo laten staan voorlopig.

Wat gebeurt hier allemaal? Ik kijk niet, maar Portugal doet er geen reet aan ofzo?

Kluivertje

Koeman kan nou weer even de spanning er af halen.

In 2020 is Oranje er sowieso terug bij.

Ik vermaakte me wel zonder Oranje in '16. Ik was niet, zoals de Nederlandse media dat graag wilde, voor de Rooie Duvels.

Mooie start van Koeman. Misschien wel de enige oefenpot in de afgelopen 20 jaar die wat oplevert...in dit geval rust en vertrouwen. Jammer dat Nederland meteen met die nieuwe onzin cup tegen Frankrijk en Duitsland moet.

Mooie start van Koeman. Misschien wel de enige oefenpot in de afgelopen 20 jaar die wat oplevert...in dit geval rust en vertrouwen. Jammer dat Nederland meteen met die nieuwe onzin cup tegen Frankrijk en Duitsland moet.
met die cup kun je toch wel kwalificatie voor het ek afdwingen of hoe zit dat nou eigenlijk? ben echt te lui om dat allemaal uit te zoeken:o

Maar wat mij betreft moet Cillessen deze zomer naar een club vertrekken waar hij vaste titularis zal worden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven