MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Een toernooi met enkel Zuid Amerikaanse en Europese landen. *fap fap fap*

Enige wat me irriteert aan WK is die scheidsrechters uit bijv. Kwazulu-Natal die ineens Spanje-Argentinië fluiten ook al hebben ze nooit een beter affiche dan Ajax Cape Town tegen de Mamelodi Sundowns gefloten :emo:

Bij de confed cup was er ook zo een knakker die zelfs na video ref beraad nog niet een rooie trok. Weet niet meer wat t was. Partij van Chili tegen nog eentje.

Kom zeg het, de var, zeg het

• Like
Waarderingen: mat
Deed het bewust niet :roflol:

MAAR ZELFS IK ZAG DAT DIE KUTPOOL BUITENSPEL STOND EN HET WAS PINANTY OP VANAKEN!

Deed het bewust niet :roflol:

MAAR ZELFS IK ZAG DAT DIE KUTPOOL BUITENSPEL STOND EN HET WAS PINANTY OP VANAKEN!
Tja

tenor.gif

• Like
Waarderingen: mat
Lullo :p

Zelfmoord, en dus ook euthanasie, is een zonde in het christendom, jodendom en de islam.

Iemand die verder moet leven als een kasplantje uit z'n lijden verlossen zou dan weer geïnterpreteerd kunnen worden als moord. :thinking:

Wat is 'var'?

Balotelli, Eto'o nu Tadic :emo:

Widgets Magazine

Hij zal schaterlachen als hij hoort wat hij gaat verdienen.

Tadic is een van de grootverdieners daar met 3 miljoen pond per jaar. Zal alleen komen als hij rond dat bedrag krijgt en als southampton natuurlijk degradeert.

Tja, Kluivert vertrekt natuurlijk voor 150 miljoen.

:roflol:
Tadic is een van de grootverdieners daar met 3 miljoen pond per jaar. Zal alleen komen als hij rond dat bedrag krijgt en als southampton natuurlijk degradeert.

Het lijkt me alleen mogelijk als ze hem huren en Southampton een deel van zijn loon blijft betalen. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven