Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

IMG-20180510-WA0010.jpg
4 - 0 geworden.

Ik zou Pep nu niet graag zijn die met de bus aankomt bij NEC.

Rood en penalty... Hopelijk wordt Brugge nu kampioen, Standard moet ik niets van hebben ;)
En ik lachtte alleen maar met Verhaegen zijn uitspraak, idioot... De ene week krijgt de ene ploeg een fout mee en de andere week een andere ploeg zo is het altijd al geweest.
Gelijkspel was beter geweest. Was die penalty zelfs alweer vergeten. Hoe duidelijk wil je een penalty en rode kaart hebben?

Nu maar hopen dat ik binnen 3u nog kan lachen. En dat Hein geen blessure opgelopen heeft met al z'n gewapper :roflol:

Moet altijd meteen denken aan Jaap Stam als het over kaarten gaat, maar dat viel eigenlijk nog mee als je het opzoekt. Wel 'stevige' speler :)

Roy Keane viel op zich ook wel mee. Alleen ging Roy volledig overboord wanneer hij een woede-uitbarsting had. Zo probeerde hij Shearer eens op de bek te slaan en de overtreding op Haland kent iedereen. :emo:

Vieira was trouwens ook geen lieve jongen, maar daar heeft niemand het nog over.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Je zal maar die hard fan zijn van Whiskey nose' ouwe ploeg tegenwoordig :whip:

Hier en daar lees ik dat Allegri nog steeds kandidaat is om Wenger op te volgen. Mensen die dat geloven moeten opgenomen worden.

Onze vriend Luis Enrique mag het van mij wel worden. Ook zo vreemd dat hij zo snel weg is bij Barca. Mocht m wel.

Tijdens z'n laatste seizoen was de jus er wel uit. :thinking:

Ik denk nog steeds dat Tuchel de best kandidaat zou zijn.

Bosz

Daar dachten ze bij Dortmund anders over. De voorzitter zei zelfs dat z'n aanstelling een vergissing was.

Peter Bosz tekende in juni een contract tot medio 2019 bij Borussia Dortmund, maar werd tweeënhalve week geleden op straat gezet. Reinhard Rauball, de voorzitter van die Borussen, erkent in een interview met Kicker dat de club nooit in zee had moeten gaan met de 54-jarige Nederlander.

Het aanstellen van Bosz is een fout geweest, aldus Rauball: “Onder aan de streep is het in retroperspectief een foute beslissing geweest, anders hadden we die ook niet gecorrigeerd. Het werkte simpelweg niet, hoewel het ontslag uit menselijk oogpunt zeer veel pijn deed.”

Laatst bewerkt:
Bosz misschien naar Nice lees ik.

Zondag nog eventjes standard vernietigen en we zijn er. Boeruuuuh! :)

d*ck Advocaat verlengt mogelijk zijn trainerscarrière, nu hij zich op de shortlist weet van Zenit Sint-Petersburg. De Russen zijn op zoek naar een nieuwe coach nu de huidige trainer, Roberto Mancini, op het punt staat bondscoach te worden van Italië.

Inb4 Dickie gaat achter geld aan bij VI

Terug
Naar boven