MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Luc Nilis versterkt vanaf komend seizoen de technische staf van VVV-Venlo. De Belg wordt assistent-trainer van hoofdcoach Maurice Steijn.

:thumbup:

• Like
Waarderingen: mat
Over en sluiten voor Khalid's ouwe ploeg

Toen Thomas Hitzlsperger uit de kast kwam waren er allerlei Braziliaanse spelers die belachelijke uitspraken deden. Ik denk dat het qua supporters nog wel zou meevallen in België en Nederland.

Wie was die homoseksuele scheidsrechter alweer @Gaspar Gomez?

John Blankenstein.
Jacques D'Ancona
Makkelie
Frans Derks gedroeg zich kee maar was t niet

Yes Yes

PxW7Av9.jpg

Mooie doc over John gemaakt.

Zijn er uberhaubt wel ‘grotere’ spelers die uit de kast zijn gekomen?

Graeme le Saux

Oeps, dacht ik. Er was wel een Amerikaan die homosexueel is en ook speelde.

John is geen fan van Robbie Savage.

Als er iemand gay uitziet dan is het Robbie wel.

94d13c3944c263fd4a5a66bc6bccd4ef3563858d.jpg

Toen Thomas Hitzlsperger uit de kast kwam waren er allerlei Braziliaanse spelers die belachelijke uitspraken deden. Ik denk dat het qua supporters nog wel zou meevallen in België en Nederland.
Denk dat het in de eerste plaats groepsdruk binnen het team is dat ervoor zorgt dat ze niet uit de kast durven komen. Heb zelf verschillende niveaus doorlopen bij de jeugd en vind dat de concurrentie en jaloezie mee stijgt. Geen probleem bij gewestelijke reeksen en amateurvoetbal, maar daar boven was er geen haar op m'n hoofd die eraan dacht om er iets over te zeggen. Als je uit de pas loopt, word je erop afgerekend.

Denk ik. Weet niet of je dat kan veralgemenen.

Reageer dan toch verdikke. Ga hier niet de hele dag proberen uitdagen hoor. Loop de muren op van de zenuwen :mad:

Niet zo lelijk als sommige uit shirts van Barcelona. :emo:

• Like
Waarderingen: mat
Nadat Oranje in een zwart shirt door nike werd aangekleedt kijk ik nergens meer van op

Terug
Naar boven