XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Die flapdrollen broer van R Lukaku is hopelijk toch niet geselecteerd

Ik heb in een ander topic ook al aangegeven dat België de geschiedenis in zal gaan als de grootste groep talenten ooit die nooit
iets hebben gewonnen behalve kwalificaties tegen b landen,
over kapitaalvernietiging gesproken,
van Gaal had er een top 3 WK van kunnen maken

Het is hun eigen schuld. Engeland had ook een mooie generatie jaren geleden. Daar kwam ook niets van terecht.

Geen Icardi :thinking:

Morata, Fabregas. Bepaalde Portugezen dacht ik. Rest moet nog komen.

Icardi is wel een verkapt gevalletje Benzema. Door zijn affaire met de vrouw van Maxi Lopez is hij niet bij iedereen even populair. :emo:

Icardi ken ik eigenlijk door dat gedweep van jou. Vond het zelf ook niks.

Liever Icardi dan Higuain. Agüero blijft wel de beste.

Koekoek!

Hebben ze niet nog ergens een beer als Palermo ergens verstopt in de divisies in het verre Argentinië?

Kan me nog herinneren dat ze met ene Benedetto van Boca in de spits speelden tegen Ecuador.

Volgens de Britse staatsomroep BBC staat het vast: Unai Emery (46) wordt de nieuwe coach van Arsenal in opvolging van Arsene Wenger wiens contract na 22 jaar trouwe dienst niet meer werd verlengd.

Hij krijgt de moeilijke taak om even goed te doen als Arsene Wenger die in zijn 22 jaar als coach drie keer landskampioen werd en zeven keer de FA Cup won.

Als maar drie keer kampioen worden in 22 jaar de doelstelling is dan lukt het vast voor Unai.

Kinderachtige lummel

drool:

Tevez die van United naar City ging. Mooi was dat.

Ik mis Grosso

'Marcus Cafu'

Alsof Cafu zijn achternaam is. :emo:

Terug
Naar boven