- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarop is dit gebaseerd? gezien de hoge stand van psv en ajax op de competitie maar dan zie ik Real weer bovenaan staan

lacazette, Martial en Radja.Morata, Fabregas. Bepaalde Portugezen dacht ik. Rest moet nog komen.
Een transfer van Antoine Griezmann lijkt meer en meer een realiteit te worden. De Fransman wordt al weken gelinkt aan FC Barcelona, dat zijn afkoopclausule van 100 miljoen wil betalen. Griezmann overwoog volgens Marca om toch nog een jaartje bij Atlético te blijven, maar daar hebben de supporters van Los Colchoneros verandering in gebracht door hun spits uit te fluiten vanwege de geruchten. Griezmann naast Luis Suarez en Lionel Messi? Het kan dus echt.
Ik zet mijn geld in op Juventus.Gianluigi Donnarumma tekende vorige zomer een nieuw contract bij de Rossoneri, maar had gehoopt om volgend seizoen Champions League te spelen. Milan eindige echter pas zesde en dat kan hen wel eens zuur opbreken. Volgens onder andere Calciomercato kan ‘Gigio’ door het missen van het kampioenenbal voor slechts 40 miljoen weg bij Milan. Liverpool toont alvast interesse.
Clarence Seedorf en Deportivo La Coruña gaan niet met elkaar verder, zo maakt de club via officiële kanalen bekend. Het contract van de 42-jarige oefenmeester, die afgelopen seizoen met Depor degradeerde uit LaLiga, zal niet verlengd worden. Zodoende blijft de samenwerking tussen Seedorf en Deportivo La Coruña beperkt tot nog geen halfjaar.