MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Hij had ook alle geluk van de wereld dat hij kon meeliften met Rijkaard.

Alleen Haan heeft geen kruiwagen nodig

AC Milan raakt wellicht hun EL ticket kwijt aan Atalanta. (geneuzel met niet naleven financial fair play)

Laatst bewerkt:
8zIlEJW.jpg

Atlético Madrid heeft zijn eerste aanwinst voor het aankomende seizoen binnen. Los Colchoneros maken donderdag via de officiële kanalen namelijk bekend dat Rodrigo Hernández Cascante, kortweg Rodri, de overstap maakt van Villarreal. De Europa League-winnaar voldoet aan de transferclausule die de 21-jarige middenvelder in zijn contract bij El Submarino Amarillo heeft staan en betaalt zodoende naar verluidt twintig miljoen euro voor Rodri.

Ik ben iig niet voor de Rooie Duvels zoals NPO graag wilt. Ik woon toch in de periferie dus heb toch geen last als Hervé en Hakim winnen :hedbang:

En dan zo een gifje posten van de moordenaar van HET voetbal

Als je die samenvatting terugziet zie je pas hoe Brazilië helemaal werd weggetikt. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik toen helemaal niet zat te wachten op de komst van Kroos bij Real en hem zwaar overrated vond..

Kroos bij Bayern was al epic. Götze en Schürrle zijn ook niet meer wat het geweest zijn

Ik heb nog nooit zo'n slechte verdediging gezien (op dat niveau) als toen. Op papier was het kwalitatief gezien wellicht hun beste linie.

300px-BRA-GER_2014-07-08.svg.png

Thiago Silva was wel een groot gemis.

Joshua Brenet is speler van TSG Hoffenheim. Dat heeft de nummer drie van het afgelopen Bundesliga-seizoen donderdag bevestigd via de officiële kanalen. Volgens het Eindhovens Dagblad ontvangt PSV ongeveer vijf miljoen euro voor de verdediger, die het afgelopen seizoen uitgroeide tot de vaste linksback van de Eindhovenaren. Hij tekent voor vier jaar in Duitsland.
Xavi stelt zijn pensioen nog langer uit dan aanvankelijk werd gedacht. De 38-jarige middenvelder heeft zijn contract bij Al-Sadd met twee jaar verlengd en zal dus nog even te bewonderen zijn bij de club uit Qatar. "Ik ben blij om voor nog twee jaar onderdeel uit te maken van Al-Sadd. Ik ben verheugd dat ik nog even verder mag hier", aldus de ex-middenvelder van Barcelona.

Ik heb nog nooit zo'n slechte verdediging gezien (op dat niveau) als toen. Op papier was het kwalitatief gezien wellicht hun beste linie.
Voor Marcelo en Maicon is verdedigen een vervelende bijkomstigheid. Die willen alleen maar naar voren.

Ik denk dat de druk hen teveel werd. Het waren net een stelletje schooljongens in vergelijking met het team van 2002. Ze stonden ook altijd overdreven hyper te zingen tijdens het volkslied.

Het zijn net 11 Buffon's: (@1:47)

En dan nog dat geneuzel met het shirt van Neymar:

Het verschil met 2002:

Laatst bewerkt:
‘AS Roma nadert vraagprijs Ajax en stelt Raiola commissie in vooruitzicht’
De sportieve toekomst van Justin Kluivert lijkt vrijwel zeker in Italië te liggen. Ajax en AS Roma zijn volgens diverse Italiaanse media inmiddels bijzonder dicht bij een akkoord over de negentienjarige aanvaller.

Volgens onder andere Calciomercato heeft Roma zich inmiddels met een bod van vijftien miljoen euro gemeld in Amsterdam. Ajax heeft zijn zinnen naar verluidt gezet op een transfersom van twintig miljoen euro, maar de onderhandelingspositie van de Eredivisionist is niet bijster sterk.

Het contract van Kluivert loopt halverwege 2019 immers af in de Johan Cruijff ArenA en het lijkt uitgesloten dat de Oranje-international die verbintenis nog zal verlengen. Naar verluidt ligt er in Stadio Olimpico een vijfjarig contract klaar voor Kluivert, met een startsalaris van anderhalf miljoen euro per seizoen.

Daarnaast zal ook Mino Raiola bij een transfer vermoedelijk een flinke commissie gaan toucheren. Onduidelijk is hoeveel de zaakwaarnemer van Kluivert tegemoet kan zien, maar zijn eisen zouden voor Roma absoluut geen obstakel vormen: de Italiaanse grootmacht is vastberaden Kluivert spoedig te presenteren.

Terug
Naar boven