XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Overprijsde luchtfietsers

Bij Roma spelen vooral El Shaarawy en Perotti op links. :thinking: (als ze voor 4-3-3 opteren)

Alweer twee jaar geleden:

De wedstrijd tegen Hongarije was eigenlijk het beste. Wat was hij toen kwaad dat die koekenbakkers in zijn team goals bleven slikken.

giphy.gif

:roflol:

Waarom laten ze die idioot Gilles de Bilde steeds opdraven?

'Visit Rwanda'

Ik dacht het niet!

Ik ben benieuwd naar Arsenal volgend jaar. Wenger is eigenlijk veel te lang aangebleven.

Ik heb helemaal geen zin om over Arsenal te praten. Ze kunnen de rat race niet meer aan.

Emery is in staat om volgend jaar de EL te winnen.

Thiago kan toekomst bij Bayern niet garanderen
Thiago Alcántara verlengde vorig jaar zijn contract bij Bayern München tot de zomer van 2021, maar de Spaans international kan niet beloven dat hij nog een lange tijd voor de Duitse grootmacht speelt. Thiago zegt het goed naar zijn zin te hebben bij Bayern, maar wil in een interview met Mundo Deportivo niet ingaan op zijn toekomst bij de club.

Thiago werd doorliep de jeugdopleiding van Barcelona en werd in 2013 voor 25 miljoen euro aan Bayern verkocht. In de Spaanse media werd Thiago al meerdere keren in verband gebracht met een terugkeer naar de club waar hij werd opgeleid. “Ik ben gelukkig en geniet van dit moment”, vertelt hij. “We hoeven niet aan de toekomst te denken. Ik ben nu alleen maar bezig met het WK. Ik leef in het heden.”

Als hem gevraagd wordt naar een eventuele ontmoeting met het bestuur van Barcelona, wijst Thiago naar zijn contractverlenging van vorig jaar. Of hij voorlopig bij Bayern blijft, kan hij niet zeggen. “We gaan het zien. Ik vertel je net dat ik vorig jaar heb verlengd, maar het zit ingewikkeld in elkaar. De voetbalwereld is heel moeilijk.”

:popcorn:

c0b6b130-600c-11e8-9341-60c59b3d336d_web_scale_0.3120125_0.3120125__.jpg

Volgens de Gazzetta heeft Internazionale (alweer) zijn oog laten vallen op de Belgische middenvelder van AS Roma. Piero Ausilio, de sportief manager van de Nerazzurri, had donderdag een gesprek met Nainggolans manager Alessandro Beltrami in een hotel in Milaan.

Roma zou 40 miljoen euro willen voor hun spelmaker, die de eerste keuze is van Inter-coach Luciano Spalletti. De man die Nainggolan groot maakte bij Roma. Inter sprak echter ook met Beltrami omtrent een andere cliënt, Cagliari-middenvelder Nicolo Barella. Volgens de Gazzetta wil Inter beide spelers in huis halen maar werden er nog geen concrete spannen gesmeed.

“Ausilio weet wat we moeten doen. Barella is een uitstekende speler, net als Nainggolan”, reageerde Spalletti donderdag op een persconferentie. Voor Nainggolan komt het er volgens de Gazzetta eerst op aan om een akkoord te vinden met Radja zelf. Voor Barella worden al beloftevolle spelers genoemd die richting Sardinië zouden kunnen verhuizen. Eentje daarvan is Xian Emmers, de zoon van ex-Rode Duivel Marc Emmers. Inter zou zo de vraagprijs van Cagliari (de ex-club van Nainggolan), die 35 miljoen euro bedraagt, naar beneden wille halen. Liefst tot zo’n 20 miljoen euro.

Maurizio Sarri wordt de nieuwe trainer van Chelsea, zo claimt Mediaset vrijdagavond. De Italiaanse zender houdt rekening met een officiële verklaring later op de avond en meldt dat Sarri voor vier seizoenen gaat tekenen. Hij krijgt in Londen een jaarsalaris van zes miljoen euro. Zijn zaakwaarnemers strijken op dit moment de laatste plooien glad met de club. Sarri moet de opvolger worden van Antonio Conte, wiens dagen op Stamford Bridge geteld lijken.
Arturo Vidal moet mogelijk jarenlang de gevangenis in. De aanklager in München heeft bevestigd dat de middenvelder van Bayern München is aangeklaagd voor ‘betrokkenheid in een verbale, en daarna fysieke ruzie in september 2017’. De 31-jarige Chileen hangt een celstraf boven het hoofd van tussen de zes maanden en tien jaar.
Die duikt voorlopig onder in Chili.

Laatst bewerkt:
Reactie Rabiot op weigering reservelijst WK
Adrien Rabiot heeft voor het eerst gereageerd nadat hij woensdag weigerde om op de reservelijst van de Franse bondscoach Didier Deschamps te staan voor het WK in Rusland. Dat deed hij in een gesloten brief die in handen kwam van het Franse RTL. “Ik snap de logica van Deschamps niet”, schreef Rabiot.

De speler van Paris Saint-Germain gaf in de uitgelekte brief tekst en uitleg over zijn keuze. “Ik heb sinds mijn 15e de kleuren van Frankrijk verdedigd en gewacht op mijn debuut voor de hoofdmacht. Voetbal is naast mijn beroep ook mijn passie en ik vind het een eer om het blauw van Frankrijk te verdedigen en te winnen met mijn land”, schreef de middenvelder.

“Ik snap de logica achter de sportieve keuzes van Deschamps niet”, vervolgde de 23-jarige Rabiot. “Ik heb 88 wedstrijden gespeeld voor PSG, waarvan 13 in de Champions League. De bondscoach kiest namelijk duidelijk voor jonge gasten en geeft de boodschap dat als je goed presteert bij je club, de poorten naar de nationale ploeg opengaan.

De keuze van Rabiot om zich te laten schrappen van de reservelijst zorgde voor heel wat ophef in Frankrijk. “Ik had dat wel verwacht, maar vind het jammer dat ik nu als onvolwassen speler word omschreven die de gevolgen van zijn acties niet inziet. Ik aanvaard namelijk de consequenties van mijn keuze en krijg daarin steun van mijn familie en vrienden”, besloot Rabiot.

Moest lachen maar wou helemaal niet

Kiev is zaterdag het decor van de Champions League-finale tussen Real Madrid en Liverpool, maar eigenlijk staat er eerder op de avond nog veel meer op het spel als Aston Villa en Fulham het tegen elkaar opnemen. Beide clubs strijden op Wembley om één Premier League-ticket, dat minimaal 180 miljoen euro waard is. Het duel tussen Villa en Fulham is er één tussen twee uitersten: het is oud tegen jong, John Terry tegen Ryan Sessegnon.

180 miljoen... verder geen druk hoor :emo:

Terug
Naar boven