- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet wel dat Nederland u17 de laatste jaren ver raakt in het EK, dit jaar zelfs kampioen. Maar dat garandeert natuurlijk niets. Veel van die gastjes stoppen of evolueren niet meer. U19 raakt niet echt ver, voor zover ik me herinner.Is Gullit's stokpaardje ook telkens over de donkere jaren tussen '78 en '88 en daarna het EK.
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.
Ik hoor ook nergens dat er aanstormende talenten van een jaar of 17 er aankomen ofzo.
Ja, stond laatst een artikel in de krant over hem. Wel nog heel jong. Vind dat altijd gevaarlijk om een kereltje van 14-15 zo op te hemelen. Denk dat je op die leeftijd vooral plezier in het spel moet hebben en jezelf ontwikkelen. Op een jaar tijd kan hij 'opgebrand' zijn.
Ja, stond laatst een artikel in de krant over hem. Wel nog heel jong. Vind dat altijd gevaarlijk om een kereltje van 14-15 zo op te hemelen.

als een boer met kiespijn?Meunier speelt weer zoals tijdens z'n laatste seizoen bij Brugge.
Beetje zoals anderlecht dit jaar. Nog minder dan net niet.

No shitHet wandelvoetbal van Witsel naast De Bruyne rechtvaardigde ook allerminst het feit dat Martinez Radja Nainggolan thuis liet. De middenvelder van AS Roma werd thuisgelaten om tactische redenen maar zijn dynamisme en balrecuperatie werden duidelijk gemist. Hij zou de perfecte partner voor De Bruyne kunnen geweest zijn...”