MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Meunier speelt weer zoals tijdens z'n laatste seizoen bij Brugge.

Is Gullit's stokpaardje ook telkens over de donkere jaren tussen '78 en '88 en daarna het EK.

In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.

Ik hoor ook nergens dat er aanstormende talenten van een jaar of 17 er aankomen ofzo.
Weet wel dat Nederland u17 de laatste jaren ver raakt in het EK, dit jaar zelfs kampioen. Maar dat garandeert natuurlijk niets. Veel van die gastjes stoppen of evolueren niet meer. U19 raakt niet echt ver, voor zover ik me herinner.

Vroeger in de wandelgangen hoorde je al over de Van Persietjes, VdV'tjes, Sneijdertjes en Robbentjes die er aan kwamen. Hoor nu niks.

Speelt wel een krullebol bij Barca waar veel van wordt verwacht.

Komen ook nog een paar Kluivertjes aan.

Is beetje koffiedik kijken nog op die leeftijd

Bij Jong Ajax zullen er toch wel een paar rondlopen? Anders speel je geen kampioen in de tweede divisie lijkt me.

De ligt, van de Beek, de Jong en J. Kluivert geven hoop voor de toekomst. :thumb:

Subtop.

Based just on the 17-18 season!

Zonder Messi waren ze niet op het WK geraakt. Maar dan nog lopen ze te zeiken aldaar.

Ja, stond laatst een artikel in de krant over hem. Wel nog heel jong. Vind dat altijd gevaarlijk om een kereltje van 14-15 zo op te hemelen. Denk dat je op die leeftijd vooral plezier in het spel moet hebben en jezelf ontwikkelen. Op een jaar tijd kan hij 'opgebrand' zijn.

België u17 heeft er ook wel een paar, maar ze hebben wat pech gehad op het EK. Broertje van Dendoncker zit er ook bij.

Godver, doe eens normaal :roflol: Een lelijke blessure of een liefje dat al z'n aandacht wil en het is voorbij. Gun het hem wel, maar hoop dat hij iemand heeft die hem met z'n voetjes op de grond houdt. :emo:

Gaat nooit goedkomen zo'n jonge jongens, zo'n grote druk erop..

Utd ook al actief op de transfermarkt, die Fred die kan natuurlijk wel een balletje trappen. Dalot heb ik nog nooit van gehoord maar moet een groot talentje zijn voor op de rechtsback positie. Ze hebben sowieso nog een goede CV nodig, alles wat ze nu hebben is het net niet.

Inb4 Xavi wordt Spanjool

• Like
Waarderingen: mat
De volgende generatie voetballers zal echt onuitstaanbaar zijn. :emo:

De meeste zijn nu al onuitstaanbaar. Marionetten geprogrammeerd door mediatraining en agenten die nooit wat leuks te zeggen hebben.

Vanavond eens Engeland kijken. Heb ze al een tijdje niet meer bezig gezien en ben wel benieuwd.

Terug
Naar boven