AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Die vind ik trouwens wel goed.

Wat komt die Zwarte Panter 2.0 ff stoer doen bij de eindbaas van 2010

‘Bayern München verlangt vijftig miljoen én Digne van Barcelona’
Barcelona wil Thiago Alcántara graag terughalen en Bayern München is bereid om mee te werken aan een terugkeer van de 27-jarige middenvelder naar Catalonië. Als Barça vijftig miljoen euro én Lucas Digne biedt voor de Spaans international, is der Rekordmeister volgens Sport bereid om mee te werken aan een transfer.

Barcelona nam de 24-jarige Franse verdediger twee jaar geleden voor 16,5 miljoen euro over van Paris Saint-Germain. In Catalonië fungeert Digne voorlopig nog als stand-in voor Jordi Alba, maar desondanks is Barça niet van plan om mee te werken aan een vertrek van de vleugelverdediger. Het is dus niet aannemelijk dat Barcelona voldoet aan deze eis van Bayern.

In eerste instantie verlangde Bayern een bedrag van tachtig miljoen, terwijl Barcelona maximaal vijftig miljoen wenst te betalen. Volgens Sport is de kampioen van Duitsland bereid om te zakken naar zeventig miljoen als Digne niet in de deal betrokken wordt, maar het is onduidelijk of de Catalanen bereid zijn om dit bedrag op tafel te leggen. Bayern haalde Thiago in 2013 voor 25 miljoen euro weg bij Barcelona.

Nabil Fekir gaat Olympique Lyon verlaten voor Liverpool. De geruchten over een vertrek naar de verliezend Champions League-finalist gingen al langer rond, maar donderdagavond maakt het doorgaans goed geïnformeerde L’Équipe melding van een akkoord tussen beide partijen. De Franse aanvaller ondergaat vrijdag een medische keuring en kost the Reds 65 miljoen euro. Dat bedrag kan door middel van bonussen nog met zeven miljoen euro oplopen.

Khoop dat Florenzi bij hem ook een vinger in zn kont douwt.

Klinkt wel gay eigenlijk
50_50.gif

Koning Voetbal is niet zo scherp vandaag :thinking:

Het was Perotti

De twee concurrenten van Kluivertje volgend jaar. (als ze hem op links wil gaan gebruiken)

Derde rijk 'maar' 2-1 gewonnen van S-A. Zag aan de rust dat ze Neuer toch ook paar keer op de proef stelden.

Ramos liet eerder deze week weten niet te snappen waarom hij de schuld krijgt van de blessure van de Egyptische topspeler. "Als je de beelden bekijkt, zie je dat Salah eerst mijn arm vastpakt en dat ik daarna naar de andere kant val", aldus de Spaanse verdediger.

Hij voegde eraan toe dat Salah met wat pijnstillers vermoedelijk de rest van het duel gewoon had kunnen spelen. Die opmerking valt slecht bij de Egyptenaar. "Eerst maakt hij me aan het huilen en nu aan het lachen. Misschien kan hij me ook meteen vertellen of ik op tijd fit ben voor het WK?"
:)

De belangstelling voor Jasper Cillessen neemt serieuze vormen aan. Onda Cero meldt zaterdag dat Barcelona inmiddels drie formele biedingen op de 29-jarige reservedoelman heeft ontvangen, van Arsenal, Liverpool en Napoli.

Terug
Naar boven