AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Maxime Lesbienne?

Mbokani is goed voor 1 op 2 in België en Nederland. :thinking:

De Bruyne Injury history:
31.12.2017 - 01.01.2018 Knee Injury

Kevintje toch :roflol:

Cristiano Ronaldo ruilt Real Madrid voor megabedrag in voor Juventus
Cristiano Ronaldo is speler van Juventus, zo maakt Real Madrid via de officiële kanalen bekend. Al weken deden de geruchten de ronde dat de Portugese superster de Koninklijke zou verlaten en nu is de veelbesproken transfer naar Juventus beklonken. Ronaldo heeft tot medio 2022 getekend bij la Vecchia Signora en naar verluidt ontvangt Real ruim honderd miljoen euro voor de verkoop van de 33-jarige aanvaller.
giphy.gif

Wat moet hij daar

Pff, deze zomer zijn de geruchten dus echt waar. Deze doet gewoon pijn.. 2 vragen die nu door me heen gaan: Wie gaat Real halen als vervanging en wat gaat Cristiano daar doen:treuren:

El Clasico zal ook niet meer zijn wat het was.

Juventus is een garantie voor prijzen. Binnenkort op z'n palmares: Supercoppa, Coppa Italia & Serie A. (+ 30 miljoen per jaar)

Ik vraag me alleen af of ze hem halen als linksbuiten of centrumspits. :thinking: (Higuain mag/moet weg)

Wat is het idee achter die vreemde tatoeage van Paulo?

Mahrez naar City

Uday & Qusay

Hij gaat de treble pakken met Juve

Liverpool-trainer Jürgen Klopp heeft zijn doelman Loris Karius in bescherming genomen nadat die opnieuw in de fout ging. In een oefenwedstrijd tegen de Engelse vierdeklasser Tranmere Rovers liet Karius een vrijschop uit zijn handen glippen, waarop een Rover simpel kon binnentikken. Liverpool won de oefenpot weliswaar met 3-2, maar zijn kemels uit de Champions League-finale tegen Real Madrid lijken de Duitse doelman te blijven achtervolgen.

Terug
Naar boven