Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Real wordt geen fluit aan zonder Ronald en Gerrit

Ze moeten nog een vervanger halen he:D

Asensio of links, Salah op rechts?

Dhv-146WsAAsHuM?format=jpg.jpg

Asensio of links, Salah op rechts?
Salah heeft net voor 5 jaar verlengd:o. Ik denk dat ze Asensio en Vazquez meer speeltijd gaan gunnen en met een grote aankoop gaan komen(Hazard/Mbappe/Neymar). Verder zit het team gewoon nog steeds goed in elkaar. Allison komt als vervanger voor Navas, verdediging zit goed, middenveld zal ook hetzelfde blijven en voorin dan een topaankoop en misschien een verkoop van Benz

Salgado wil Robert

Toch vreemd dat het nieuwe godenkind van Barcelona (Arthur Melo) niet bij de Braziliaanse selectie zat. :thinking:

“Coach Antonio Conte ontslagen bij Chelsea”
Het huwelijk tussen Chelsea en de Italiaanse coach Antonio Conte is dan toch voorbij: Engelse en Italiaanse media melden dat de Londense club de manager na twee bewogen jaren heeft ontslagen. De voormalige coach van Napoli, Maurizio Sarri, wordt genoemd als zijn opvolger.

Onder meer The Telegraph en Sky Sports Italia melden dat Chelsea-eigenaar Roman Abramovich besloten heeft dan toch de volledige 9 miljoen Britse pond (omgerekend 10,2 miljoen euro) ontslagvergoeding wil betalen. De Italiaan zou immers een jaar rust willen nemen als er geen grote jobs vrijkomen, waardoor de Londense club dan de volledige ontslagprijs moet betalen.

Nog volgens de Engelse krant heeft Maurizio Sarri, de voornaamste kandidaat om Conte op te volgen bij de Londense club, tijdens de laatste 48 uur zijn akkoord gegeven over een contract voor 2 jaar met optie op een derde.

Sarri, die de afgelopen drie jaar Napoli coachte, zou meteen ook de middenvelder Jorginho met zich mee kunnen nemen naar Chelsea. De club zou 57 miljoen pond (omgerekend 64,6 miljoen euro) willen betalen voor hen beide, bonussen inbegrepen.

‘Zidane voorzag problemen bij Real en nam afstand van 24 miljoen’
Zinédine Zidane besloot na drie gewonnen Champions League-finales op een rij om de deur achter zich dicht te slaan bij Real Madrid. De voorganger van Julen Lopetegui bij de Koninklijke heeft daarbij afstand genomen van een totaalbedrag van 24 miljoen euro, aangezien de Fransman nog twee jaar vastlag, zo meldt Marca vrijdag.

Zidane, die dus twaalf miljoen euro per seizoen toucheerde als trainer van Real, zou problemen hebben voorzien bij de Spaanse grootmacht. Zizou wist dat Cristiano Ronaldo op weg was naar de uitgang en was eveneens van mening dat de spelersgroep een grondige renovatie moest ondergaan, mede vanwege de relatief hoge leeftijd van enkele spelers van Real.

De voormalig spelmaker voelde zich echter dermate betrokken bij het lot van bepaalde spelers dat hij wilde voorkomen dat hij degene zou zijn die de boel rigoureus zou veranderen bij Real. Voorzitter Florentino Pérez had Zidane een dag lang geprobeerd te overtuigen om te blijven, maar Zidane was vastberaden. De Fransman neemt nu een sabbatical en het zou lang kunnen duren voordat hij weer als trainer ergens aan de slag gaat, zo klinkt het.

Opvolger Lopetegui zou als versterkingen onder anderen denken aan James Rodriguez, die is uitgeleend aan Bayern München. Een van de redenen dat de Colombiaan zelf geïnteresseerd is in een terugkeer, is naar verluidt dat Zidane vertrokken is en Lopetegui de nieuwe trainer is. Het contract van de 27-jarige middenvelder loopt bij Real nog tot de zomer van 2021 door.

Van der Vaart baalt van lage aanbieding: ‘Ik ga niet mijn bed uit voor niets’
Esbjerg fB heeft Rafael van der Vaart een contractvoorstel gedaan, zo vertelt de 109-voudig international van Oranje in gesprek met FOX Sports. De 35-jarige middenvelder, die de afgelopen tijd zijn conditie op peil hield bij PEC Zwolle, was echter niet onder de indruk van de aanbieding, zo vertelt hij vrijdag.

Van der Vaart zou graag bij Esbjerg willen voetballen, aangezien hij dan bij zijn vriendin, handbalster Estavana Polman, en zijn dochtertje kan zijn. "Esbjerg is het meest ideale, maar die hebben een contract aangeboden voor nul kronen", lacht Van der Vaart. "Ook bij mij gaat voor niets de zon op. Ik ga niet mijn bed uit voor niets. Dan snap je toch wel dat ik er even over wil nadenken? Het is niet makkelijk."

Volgende week gaat Van der Vaart meetrainen bij Esbjerg. "Ik ga rustig nadenken. Ik wil bij Esbjerg nog fitter worden, want het is natuurlijk nog steeds een heel lange weg. Maar ik kan niet ontkennen dat ik een heel erg lekker gevoel heb deze week. Dat zal voor Zwolle ook gelden, denk ik." Gerard Nijkamp liet al doorschemeren dat Van der Vaart mogelijk langer aan de slag gaat bij de Eredivisionist.

"Vanmiddag gaan we de twee weken evalueren met Rafael en John (van 't Schip, red.). Daarin gaan we zien hoe zijn gevoel is en hoe hij het heeft ervaren. En wat eventueel de toekomst voor Rafael zal brengen bij PEC, of niet", aldus de technisch directeur van Zwolle. "PEC is een club die zich graag wil onderscheiden, ook met dit soort buitenkansjes. Dat moet je goed onderzoeken wat de mogelijkheden zijn. Ik sluit niets uit."
Vermoeiend mannetje

ALKMAAR - De tegenstander van AZ in de tweede voorronde van de Europa League lijkt bekend. Donderdagavond won FC Kairat Almaty met 3-0 van Engordany.

In Andorra waren de Kazachen een maatje te groot voor de thuisploeg. Volgende week donderdag is de return in Almaty.

6.400 kilometer
Mocht FC Kairat Almaty de opponent worden van AZ, dan zal dat de verste uitwedstijd uit de clubgeschiedenis worden. De drievoudig landskampioen van Kazachstan is gelegen op ongeveer 6.400 kilometer van Alkmaar, en 200 kilometer ten westen van de Chinese grens.

Andrey Arshavin
FC Kairat Almaty eindigde vorig seizoen als tweede in de Kazachse competitie.
De 37-jarige Rus Andrey Arshavin is de grote vedette van de club, die het Almaty Central Stadium als thuisbasis heeft

Dacht nog aan m van de week. Kan nog best gevaarlijke ploeg zijn

Real Madrid komt na geruchten met tweede officiële verklaring over Neymar
“Gezien de constante geruchten die Neymar aan onze club linken, wil Real Madrid duidelijk maken dat er geen plannen zijn om een bod te doen op de speler”, leest een verklaring die de Champions League-winnaar via de officiële kanalen naar buiten brengt. “De relatie tussen deze twee clubs is buitengewoon, waardoor, als Real Madrid op een gegeven moment toch zou overwegen een speler van PSG aan te trekken, het eerst contact op zou nemen met zijn club.”

Shaqiri naar Liverpool.

Goeie zet :thumbup:

• Like
Waarderingen: mat
Van der Vaart baalt van lage aanbieding: ‘Ik ga niet mijn bed uit voor niets’

Vermoeiend mannetje

Hij moet nog fitter gaan worden. Nog fitter dan die 50% die hij normaal nog maximaal aantikt. Nee laat maar, dat gaat niks worden joh. Die kon het al niet meer opbrengen toen hij 28 was laat staan nu in deze situatie.

Terug
Naar boven