Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Stroman voor z'n vader. Slaat nergens op dit. Oprotten!

Laatst bewerkt:
Als het voor een kwaliteitsinjectie zorgt voor het Nederlandse voetbal heeft het mijn zege. Abramovitsj is ook vermoedelijk rijk geworden dmv knokploegen en corruptie. En bepaalde iemanden kijken elke week naar Chelsea.

Sarri vs Klopp vs Guardiola vs Pochettino vs Emery

:popcorn:

Laatst bewerkt:
Is die Fred Friday weer terug bij AZ :emo:

Het gaat weer lekker met de nederlandse teams in europa.

Welke versterkingen wil je nog bij je Spaanse club zien komen @Psvcr7?
Davy Klaassen lijkt op weg te zijn naar de Bundesliga. Zowel BILD als Kicker melden dat de transfer van de middenvelder van Everton naar Werder Bremen aanstaande is, waarbij eerstgenoemde krant er zeker van is dat de Nederlander gaat overstappen. Naar verluidt is de transfersom van de voormalig Ajacied bepaald op vijftien miljoen euro.

Laatst bewerkt:
Ik hoopte op Alisson maar dat gaat waarschijnlijk Courtois worden en daar kunnen ze zeker tevreden mee zijn. Verdediging zit goed in elkaar en Carvajal heeft extra concurrentie gekregen met die back van Sociedad. Ik heb het alleen niet zo op die Vallejo en met alleen Nacho achter de hand kan het wel eens misgaan, Varane heeft ieder seizoen toch wel iets van blessures. Middenveld blijft ook intact en je hebt genoeg keuzes met Kroos, Casemiro, Modric, Isco en Kovacic. Als Casemiro uitvalt heb je alleen weinig keuze met een Llorente. Voorin dit jaar gewoon een vervanger halen van Benzema of iig een gelijkwaardige concurrent want je zult na het vertrek van Cristiano toch goals nodig hebben. Bale krijgt dit jaar de kans om te laten zien dat hij een keer topfit blijft en alles kan spelen en ook constant presteert en ik had stiekem toch wel gehoopt op een Mbappe of Neymar maar nu dat dus kansloos blijkt hoop ik toch op Hazard maar ook hij is geen garantie voor goals.. Misschien dat ze toch nog kunnen stunten door bijv ineens een Icardi te kopen

AZ top gedaan lol.... wat een vernedering

Denk aan Bert's ranking, Brom!

Ik hoopte op Alisson maar dat gaat waarschijnlijk Courtois worden en daar kunnen ze zeker tevreden mee zijn. Verdediging zit goed in elkaar en Carvajal heeft extra concurrentie gekregen met die back van Sociedad. Ik heb het alleen niet zo op die Vallejo en met alleen Nacho achter de hand kan het wel eens misgaan, Varane heeft ieder seizoen toch wel iets van blessures. Middenveld blijft ook intact en je hebt genoeg keuzes met Kroos, Casemiro, Modric, Isco en Kovacic. Als Casemiro uitvalt heb je alleen weinig keuze met een Llorente. Voorin dit jaar gewoon een vervanger halen van Benzema of iig een gelijkwaardige concurrent want je zult na het vertrek van Cristiano toch goals nodig hebben. Bale krijgt dit jaar de kans om te laten zien dat hij een keer topfit blijft en alles kan spelen en ook constant presteert en ik had stiekem toch wel gehoopt op een Mbappe of Neymar maar nu dat dus kansloos blijkt hoop ik toch op Hazard maar ook hij is geen garantie voor goals.. Misschien dat ze toch nog kunnen stunten door bijv ineens een Icardi te kopen
Ik weet dat het nooit zal gebeuren maar een voorhoede met Hazard-Cavani-Mbappe zou me echt geweldig lijken... Cavani mag ook Diego Costa zijn.

Zal de 26 jarige Neymar dit jaar de 31 jarige Messi en 33 jarige Ronaldo kunnen overstijgen? :thinking:

Laatst bewerkt:
Ik weet dat het nooit zal gebeuren maar een voorhoede met Hazard-Cavani-Mbappe zou me echt geweldig lijken... Cavani mag ook Diego Costa zijn.
Cavani is een topper maar die gaat niet zomaar weg bij psg en die laten hem ook niet zomaar gaan. Mbappe zie ik over paar jaar uiteindelijk wel komen

Zal de 26 jarige Neymar dit jaar de 31 jarige Messi en 33 jarige Ronaldo kunnen overstijgen? :thinking:
Nee, komende jaren zelfs niet. Serie A is perfect voor de wat ‘oudere’ spelers en Ronaldo kan nog makkelijk een paar jaar op topniveau mee met zijn fysiek. Voor Messi geldt hetzelfde

Waarom geven ze niet gewoon Morata vol z'n kans? Hij zal het echt niet slechter doen dan de huidige Benzema. Als ik me niet vergis scoorde hij ook veel belangrijke doelpunten tijdens z'n tweede periode.

Diego Costa gaat echt niet naar Real Madrid. :P Mbappe en Neymar hebben aangegeven dat ze bij Parijs blijven.

Als het aan mij zou liggen: Asensio - Morata - Salah

(ik heb de indruk dat Bale naar United vertrekt)

Laatst bewerkt:
Morata:barf: daar mogen ze blij mee zijn dat ze die hebben kunnen slijten aan Chelsea voor veel geld, wat heb ik me geërgerd aan die gast:roflol:. Doe mij maar Icardi.
Salah heeft trouwens paar weken geleden verlengd voor 5 jaar, die is ook onhaalbaar. Buitenspelers genoeg bij Real met Asensio, Bale, Vazquez, evt Isco en hopelijk Hazard. Die Vinicius jr komt ook erg goed over van wat ik heb gezien van beelden op trainingen, hoop dat die wat kansjes krijgt in de voorbereiding

Gaan we nu schuiven van la liga naar serie a kijken dit seizoen?

Ik keek sowieso al beiden. :D Alleen het Duitse voetbal volg ik niet echt.

Terug
Naar boven