AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Serie A en Sjuup ga ik me op richten in 2018/2019.

Bonucci lijkt trouwens terug op weg naar Juventus. Ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Serie A en Sjuup ga ik me op richten in 2018/2019.
Chelsea onder Sarri, en Arsenal onder Umery kunnen interessant worden. City, Tottenham en Liverpool spelen sowieso leuk voetbal.

Laatst bewerkt:
Met die voorhoede ga je echt geen prijzen pakken... Salah is heel leuk en aardig bij Liverpool..maar Real Madrid is toch andere koek.

Afwachten wat het zal worden. Het ziet er sowieso naar uit dat Hazard naar Madrid gaat.
Salah is heel leuk en aardig bij Liverpool..maar Real Madrid is toch andere koek.
Klopt, maar toch geloof ik er in.

In de breedte is de PL een betere competitie dan La Liga. Salah was goed voor 32 goals en 10 assists. Terwijl Hazard bleef steken op 12 goals en 4 assists.

Toegegeven Chelsea draaide vierkant vorig seizoen. Tijdens hun voorafgaande kampioensjaar zat Hazard op 16 goals en 5 assists.

Laatst bewerkt:
Wel doodzonde dat Tottenham amper kan investeren in hun elftal nu ze met die verbouwingen bezig zijn.

Wel doodzonde dat Tottenham amper kan investeren in hun elftal nu ze met die verbouwingen bezig zijn.
Tottenham heeft echt een leuk team .. echt genieten. leuker dan Arsenal ofzo vind ik... prima club trouwens voor Ziyech... laat m maar lekker gaan

Lucas Digne lijkt voor een transfer naar Everton te staan. Barcelona meldt via Twitter dat de verdediger toestemming heeft gekregen om van de Verenigde Staten af te reizen naar Catalonië om zijn ‘vertrek bij de club’ af te ronden.
Axel Witsel keert terug op de Europese velden. RTBF meldt dat de middenvelder maandag medisch wordt gekeurd door Borussia Dortmund. Hij levert Tianjin Quanjian een transfersom van ongeveer twintig miljoen euro op.
Frank de Boer zet zijn loopbaan mogelijk voort in Zwitserland. De TagesWoche pakt zondagavond uit met het bericht dat de trainer een van de kandidaten is om de ontslagen Raphael Wicky op te volgen bij FC Basel.

‘Real Madrid ziet intern alternatieven en acht komst te dure Hazard onnodig'

BJV0hxv.jpg

Real Madrid is niet langer geïnteresseerd in Eden Hazard, zo weet AS zaterdagochtend te melden. De Belgische vleugelaanvaller van Chelsea werd de laatste weken meer dan eens gelinkt aan een overstap naar de Spaanse hoofdstad, maar de Koninklijke acht zijn komst momenteel onnodig en denkt de spelers voor zijn positie reeds in huis te hebben.

Julen Lopetegui, de nieuwe trainer van Real Madrid, is bijzonder gecharmeerd van Isco, met wie hij al samenwerkte bij de nationale ploeg van Spanje. Onder Zinédine Zidane was de 26-jarige aanvallende middenvelder vorig seizoen niet altijd een vaste waarde bij de Koninklijke. Desondanks twijfelde Lopetegui niet aan Isco, die altijd een vaste waarde bleef bij de Spaanse ploeg.

De 51-jarige oefenmeester is dan ook van plan om van Isco een bepalende speler te maken in zijn team bij Real Madrid. Daarnaast heeft hij een belangrijkere rol in gedachten voor Marco Asensio, die komend seizoen vaker aan spelen moet toekomen. Al met al achten de Madrilenen de komst van Hazard daarom onnodig, temeer omdat er hoogstwaarschijnlijk diep in de buidel getast moet worden voor de vleugelaanvaller.

Het contract van Hazard bij Chelsea loopt nog tot medio 2020 en the Blues zijn geenszins van plan om mee te werken aan een transfer. Real Madrid denkt naar verluidt minimaal tweehonderd miljoen euro te moeten betalen voor de aanvaller. Omdat zijn komst niet hoognodig is, is men voorlopig niet meer geïnteresseerd in Hazard.

Hij schiet er vannacht wel weer 3 in en loopt toch bijna 1 op 1, blijft een aparte speler.

Wat móét hij daar?

Het blijft toch vreemd hoe hij als een dief in de nacht vertrok bij United. Zou hij stiekem bonje gehad hebben met José?

Rot Mourinho maar eens op bij United.

Nieuwe episode in interesse van Real Madrid voor Courtois: “Bod van 112 miljoen euro voor Chelsea-duo”
Waar speelt Thibaut Courtois volgend seizoen? Die vraag houdt heel wat Belgische voetbalfans bezig. Onze nationale doelman wordt al weken gelinkt aan Real Madrid, maar tot een transfer kwam het nog niet. Maandag was het in The Daily Mail dan ook tijd voor een nieuwe episode in de saga.

Courtois zou al een tijdje een persoonlijk akkoord hebben met de Spaanse topclub. Chelsea wil echter eerst een vervanger in huis halen alvorens het afscheid neemt van de Rode Duivel. Onder andere Jordan Pickford (Everton), Kasper Schmeichel (Leicester City) en Jack Butland (Stoke City) worden genoemd.

Real is ook geïnteresseerd in Eden Hazard, maar die transfer wordt moeilijk. Chelsea zou er alles aan doen om te voorkomen dat Hazard deze zomer richting Spanje trekt. De Blues zouden daarom vasthouden aan een onwaarschijnlijk vraagprijs van 200 miljoen pond. Dat is bijna 225 miljoen euro en zou een wereldrecord zijn aangezien Neymar 222 miljoen kostte.

Daarom zouden de Spanjaarden hun focus verlegd hebben naar Willian. De Braziliaan lijkt weg te mogen bij de Blues en werd eerder gelinkt aan Barcelona. Chelsea vraagt echter 79 miljoen euro voor de flankspeler, een prijs die Barça niet wilde betalen en waardoor ze uiteindelijk voor de Braziliaan Malcom van Bordeaux gingen. Die kostte ‘maar’ 41 miljoen euro.

Real is mogelijk wel bereid om veel geld op tafel te leggen en zou volgens The Daily Mail een bod van 112 miljoen euro (100 miljoen pond) voorbereiden op Willian én Courtois. Ook Manchester United zit achter Willian, die vorig seizoen meer invaller dan basisspeler was. Dat Real toch nog een stevige som wil betalen voor de bijna 30-jarige winger zou Chelsea kunnen overtuigen, klinkt het in de Britse krant.

De Blues hebben nog tot 9 augustus de tijd om een vervanger te vinden voor Courtois. De Belg verkopen aan Real Madrid kan nog tot 31 augustus. De Koninklijke kocht deze zomer enkel rechtsback Alvaro Odriozola van Real Sociedad voor 30 miljoen euro, nadat het Cristiano Ronaldo voor 112 miljoen euro verkocht aan Juventus.

Kasper Schmeichel naar Real lijkt me episch

Drie penalty's pakken en alsnog verliezen. Het zat hem niet mee. :(

Terug
Naar boven