MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Makkelijke penalty hoor.

Mag 't bij een club als Real? Komkommertijd zeker?

Van welke planeet kwam Roberto Carlos dan wel niet? Kryptonite?

Marcelo is beter.

NxuObrs.jpg

Ik vind

• Like
Waarderingen: mat
Ajax pls :roflol:

Blind centraal ... nooit meer aub... hoevaak moet hij het nog bewijzen dat het geen centrale verdediger is..

AS Roma heeft bij Ajax bot gevangen voor David Neres, zo meldt De Telegraaf woensdag. Technisch directeur Monchi meldde zich onlangs formeel voor de Braziliaan in Amsterdam, maar een bod van veertig miljoen euro vond volgens het dagblad geen gehoor bij Marc Overmars. Neres is deze maand niet te koop, zo klonk het.
giphy.gif

Ajax heeft naar verluid ook biedingen van 65 en 50 miljoen op de ligt en de jong afgewezen, kan het me haast niet voorstellen..

En dan ook nog 'zijn' 10 kwijt

Welk nummer geven ze aan de speler met het meeste balverlies? :thinking:

Courtois verkocht voor €40, Kepa gekocht voor €80. Of dat dan een slimme transactie was... :thinking:
Al ben ik belg en fan van Courtois bij de rode duivels, het is wel een eikel, forceert elke keer zijn transfer wanneer hij dat wilt zonder enige loyaliteit naar zijn huidige club.

Zijn kiddies wonen in Madrid

Hij wou gewoon terug naar Madrid en als Chelsea zijnde had ik hem dan toch aan Atletico proberen te slijten met een ruil met Oblak maar misschien dat die geen interesse hadden

Terug
Naar boven