MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Twente heeft dit seizoen 500 kaarten gekregen voor de uitwedstrijd bij jullie. Kaartje was gratis en je hoefde alleen de busreis te betalen. Was €20 voor leden van een supportersvereniging en €22,50 voor een niet lid.

Er kunnen er meer in. Geloof dat het uitvak 1200 plaatsen telt. Het kan opgedeeld worden in 3 vakken. Is het uitvak niet uitverkocht dan gooit Twente er even een wandje tussen en kunnen er eigen supporters zitten.

Kijk, kaartje was gratis dat bedoelde ik. Goed geregeld vanuit de club ja. Als het hele uitvak gebruikt word zal er ook voor het kaartje betaald moeten worden.

ow lawd, en hazard zou wss ook naar chelsea gaan in de zomer. Chelsea kleurt belgisch.
Lukaku en Courtois verwelkomen Kevin De Bruyne
Het is rond: Kevin De Bruyne is van Chelsea. De 20-jarige middenvelder legde maandag met succes de medische tests af en zette vervolgens zijn handtekening onder een contract tot 2017.

De Bruyne was zondag al in het gezelschap van zijn vader en zaakwaarnemer naar Londen gereisd. Het grootste deel van de dag bracht hij door in het ziekenhuis, waar hij grondig onderzocht werd. Nadien was het wachten op algemeen directeur Dirk Degraen van Genk. Hij kwam in de vooravond nog overgevlogen om zijn handtekening te zetten.

De Bruyne tekende een contract voor 5,5 seizoenen. Hij komt bij zijn nieuwe club Romelu Lukaku en zijn ex-ploeggenoot Thibaut Courtois tegen. Al speelt Courtois op dit moment wel op uitleenbasis bij Atlético Madrid. Tot het einde van het seizoen speelt De Bruyne nog bij Genk, maar hij strijkt intussen wel al een zeer mooi salaris op.

Ook komend seizoen wordt De Bruyne in principe eerst nog uitgeleend. Net als Courtois zal hij dan bij een Europese subtopper aan de slag gaan. Enkele Engelse teams en het Nederlandse FC Twente zijn mogelijke opties.

Genk ontvangt meteen acht miljoen euro van de verkoop van De Bruyne. Met bonussen kan dat totaalbedrag nog olopen tot 9,6 miljoen euro.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie de hype niet rond De bruyne, vind hem helemaal niet zo geweldig.
Maar bon, Genk doet een goeie zaak :)

Als Brugge supporter ben ik ook aardig tevreden met de deal van Dirar.
7,5miljoen vangen we voor die speler, maakt dit seizoen een iets betere beurt, maar het blijft mijn favoriet niet.

Ik zag net dat Janko van Twente naar Porto gaat en dat Dufour daar extra concurrentie krijgt van Lucho Gonzalez (komt over van Marseille).

7,5 miljoen voor Dirar = grote strik errond en weg ermee! Indien nodig pak ik nu mijn fiets en lever ik hem nog persoonlijk af!

7,5 miljoen voor Dirar = grote strik errond en weg ermee! Indien nodig pak ik nu mijn fiets en lever ik hem nog persoonlijk af!

Idd, alleen stoort het mij dat er zo'n groot roulement is in spelers, komen en gaan.
Dit seizoen alleen zit we al aan 14-15 nieuwe spelers dacht ik.

Ik zie de hype niet rond De bruyne, vind hem helemaal niet zo geweldig.
Maar bon, Genk doet een goeie zaak :)

Als Brugge supporter ben ik ook aardig tevreden met de deal van Dirar.
7,5miljoen vangen we voor die speler, maakt dit seizoen een iets betere beurt, maar het blijft mijn favoriet niet.

Ik zag net dat Janko van Twente naar Porto gaat en dat Dufour daar extra concurrentie krijgt van Lucho Gonzalez (komt over van Marseille).
Van dirar is nog niet officieel toch?

Volgens de sites van Brugge en Monaco kan ik nog niets vinden, maar de andere media kanalen hebben het al wel gelanceerd.
Ja, heb het ook al overal gelezen, maar ik wacht altijd af tot het officiele bericht. Want vaak ketst het op het laatste moment af.

Idd, alleen stoort het mij dat er zo'n groot roulement is in spelers, komen en gaan.
Dit seizoen alleen zit we al aan 14-15 nieuwe spelers dacht ik.

Das waar, maar uiteindelijk hoeft dat niets slechts te zijn. Indien er van de 15 een stuk of 5 overblijven die een echte meerwaarde bieden, zou ik al serieus content zijn. De rest wordt uitgeleend of weer doorverkocht en dan hebben we hopelijk een goede ploeg waarmee we volgend jaar misschien eens de strijd voor de titel kunnen aangaan.

Ja, heb het ook al overal gelezen, maar ik wacht altijd af tot het officiele bericht. Want vaak ketst het op het laatste moment af.

Mijne fiets staat nochtans klaar.

Ik zit nu Chelsea te kijken, is ook niet meer wat het geweest is...

Wat staat er? Kan m niet
open met waar ik nu op zit

Tip: Hele maand februari gratis sport 1 ( de eerste zender ).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.257
:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
'Voetbal een feest', zegt men dan.

Hallucinant dat zoiets kan gebeuren.

RIP aan alle overledenen en innige deelneming aan de nabestaanden.

Rocky Balboa (Milito) 4 x voor Inter (4-3)

Terug
Naar boven