AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Echt gek, ik heb gelezen dat fans van al masry supporters van ahly naar beneden hebben gegooid ???
73 doden, wat een drama.

'Voetbal een feest', zegt men dan.

Hallucinant dat zoiets kan gebeuren.

RIP aan alle overledenen en innige deelneming aan de nabestaanden.

Voetbal is nooit een feest geweest :rolleyes:

Heeft niks met voetbal te maken, is politiek. Kijk die politie dan en die riot squad, die grijpen niet in. Ze staan met zoveel voor het uitvak en vormen niet eens een blokkade of wat dan ook. Ook het uitvak kon niet verlaten worden doordat de hekken dicht gehouden werden.

Ahly wordt gesteund door die revolutie mensen, dus de gelegenheid om ze terug te pakken is helaas bij het voetbal gebeurd.

sow, eerste 6 minuten genk - anderlecht, 1 wereldmisser, 1 tackle die bijna De Bruyne zijn carriere heeft gekost, en 2 mooie goals.

Ik heb eerste helft en laatste 20min gezien.
Die Benteke speelde precies de match van zijn leven, was onder de indruk van hem.

imbrahimovic weer rood wat een idioot is dat!

Awyeah! De kans is nu wel heel groot dat Real kampioen wordt. Goed gespeeld Ronaldo ook, heel nice doelpunt van hem (en Benzema).

Alleen wat scheelde die coach van Levante, dat die hele tijd Koné op de grond hield?

Zambia wint de africa cup, sterk.

Awyeah! De kans is nu wel heel groot dat Real kampioen wordt. Goed gespeeld Ronaldo ook, heel nice doelpunt van hem (en Benzema).

Alleen wat scheelde die coach van Levante, dat die hele tijd Koné op de grond hield?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Real Madrid speelde super, het had zomaar 8-2 kunnen zijn. Super mooie ploeg op dit moment, en dan hebben ze nog een paar spelers op de bank zoals bijvoorbeeld Di Maria. Hopenlijk houden ze dit vast.

Die Kone kan trouwens wel aardig ballen. mirin..... i guess..;)

Ik moet wel toegeven dat het heel lastig was om door die muur van Levante spelers door te dringen. Ze speelden op de counter, met 10 man achter de bal. Na, die rode kaart was het al duidelijk dat Real wedstrijd gewoon zou pakken door keihard te domineren.

LOL, moest wel lachen wat zou die coach op dat moment bezielen?

Ik moet wel toegeven dat het heel lastig was om door die muur van Levante spelers door te dringen. Ze speelden op de counter, met 10 man achter de bal. Na, die rode kaart was het al duidelijk dat Real wedstrijd gewoon zou pakken door keihard te domineren.

LOL, moest wel lachen wat zou die coach op dat moment bezielen?

Levante staat ook niet voor niks 4de in de competitie, is zeker geen makkelijke tegenstander. Maar Real was zonder die rode kaart ook al een stuk beter, die goal van Benzema was trouwens onterecht afgekeurd.

Je gaat volgens mij toch anders het veld in als je op je naaste concurrent al 7 punten voor staat en dat ze de vorige dag niet gewonnen hebben. Is moeilijker om echt honderd procent gemotiveerd te zijn dan, imo.

Je gaat volgens mij toch anders het veld in als je op je naaste concurrent al 7 punten voor staat en dat ze de vorige dag niet gewonnen hebben. Is moeilijker om echt honderd procent gemotiveerd te zijn dan, imo.

Mooi, het is weer de schuld van Barca dat Real in het begin voor de rode kaart niet goed was :roflol:

Eerste verlies voor Juve misschien dit seizoen

Hopelijk maken ze nog gelijk. Zou mooi zijn: juventus, the invincibles. Zoals arsenal een tijdje terug.

Of inter. Heeft dat ook wat seizoenen terug gedaan.

Ze had net een goede, kans maar over de gehele match is Milan toch beter.
Wat een flater van die arbitter trouwens, die bal was in de eerste helft zeker 30cm over de lijn en hij keurt de goal niet goed voor Milan.

Yesssssss, ben ik mn inzet niet kwijt :p hij zat er aan te komen.

Mooi zo. The invincibles :D

Terug
Naar boven