AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Het kan best. Zo gaf Klose eens toe dat hij (per ongeluk) met z'n hand scoorde.
Ik vind het gewoon idioot als ik die andere ploeg dan zie vieren terwijl je duidelijk merkt dat ze gezien hebben dat het geen goal was. In die amateurreeksen staat de scheidsrechter er waarschijnlijk alleen voor. Waar gaat het uiteindelijk over, ze winnen dan ook nog met 4-0.

Felle kritiek op Mourinho: ‘Ik denk dat hij voor Kerstmis weg is’
Manchester United verloor zondag met 3-2 van Brighton & Hove Albion en Lee Sharpe ziet de bui al hangen. De voormalig middenvelder van onder meer the Mancunians en de nationale ploeg van Engeland denkt niet dat José Mourinho nog de juiste man is op Old Trafford, zo vertelt hij aan Press Association Sport.

“Mourinho is de verkeerde persoon voor deze baan”, begint Sharpe zijn relaas. “Toen hij naar Chelsea kwam, was hij grappig en charmant, maar nu is hij bitter en lijkt hij het wel zat. Hij klaagt over het feit dat er geen spelers worden gecontracteerd en geeft niet hoog op over de spelers die hij heeft. Het voetbal is niet vermakelijk en wat het dubbel zo erg maakt, is dat de twee grootste rivalen wel leuk voetballen”, doelt hij op Manchester City en Liverpool.

Mourinho hanteert in de ogen van Sharpe een ‘negatieve stijl’: “Die past niet bij het expansive voetbal dat de fans willen zien. Ik denk dat hij voor Kerstmis weg is.” Er wordt in de ogen van Sharpe niet alleen matig gespeeld, hij is ook van mening dat Mourinho in de omgang met zijn voetballers weinig menselijk is. “Hij heeft de situatie van Paul Pogba niet goed aangepakt.”

“Het was hetzelfde met Luke Shaw. Hij moet sommige meningen binnenskamers houden en die niet in de media gooien. Mourinho heeft het over klasse, maar op dit soort momenten kun je juist klasse laten zien. Iedere speler respecteerde Sir Alex Ferguson omdat je wist dat hij zijn persoonlijke grieven niet in de media gooide.” Manchester United neemt het op 27 augustus op tegen Tottenham Hotspur.

Ik vind het gewoon idioot als ik die andere ploeg dan zie vieren terwijl je duidelijk merkt dat ze gezien hebben dat het geen goal was. In die amateurreeksen staat de scheidsrechter er waarschijnlijk alleen voor. Waar gaat het uiteindelijk over, ze winnen dan ook nog met 4-0.
Los daarvan zie je ook de meest incompetente scheidsrechters in het amateurvoetbal :roflol:

Ooit eens zuiver de bal uit iemands voeten getackeld, waarna hij me gewoon keihard natrapt in de rug. Scheids zag het niet en ik kreeg m'n tweede geel wegens protest. Zo'n dingen zie je daar allemaal :roflol:

Laatst bewerkt:
Los daarvan zie je ook de meest incompetente scheidsrechters in het amateurvoetbal :roflol:

Ooit eens zuiver de bal uit iemands voeten getackeld, waarna hij me gewoon keihard natrapt in de rug. Scheids zag het niet en ik kreeg m'n tweede geel wegens protest. Zo'n dingen zie je daar allemaal :roflol:

Cirkel scheidsrechters (middenveld cirkel) zijn ook leuk vaak zijn dat dikke kerels.

Wij hebben wel is buitenspel gelopen terwijl we van onze helft kwamen lol.

En vaak zijn het thuisfluiters. Ergerde me ik dood aan.

• Like
Waarderingen: mat
Die types, ja :)

Schot op doel 20m over alles en iedereen heen... "Corner" :spaz:

Cirkel scheidsrechters (middenveld cirkel) zijn ook leuk vaak zijn dat dikke kerels.

Wij hebben wel is buitenspel gelopen terwijl we van onze helft kwamen lol.

En vaak zijn het thuisfluiters. Ergerde me ik dood aan.
Zo vaak laten vallen in het strafschop gebied bij een bepaalde scheidsrechter. Niet leuk gewoon.

Valencia-Atletico jetzt

Gameiro prutser.

Hateboer :hedbang:

Vrees voor baan Mourinho: ‘Er zijn grote afscheidingen zichtbaar’
Manchester United verloor zondag met 3-2 van Brighton & Hove Albion, waardoor de kritiek op manager José Mourinho weer is toegenomen. Ian Wright, voormalig spits van onder meer Arsenal en de nationale ploeg van Engeland, vreest het ergste voor de fans van the Red Devils: “Ed Woodward is ongelukkig, Mourinho is ongelukkig en de spelers zijn ongelukkig”, constateert Wright.

“Iemand moet op den duur iets toegeven bij Manchester United”, vervolgt Wright bij de BBC. “Als dit zo doorgaat, en het maakt niet uit hoeveel geld ze er tegenaan gooien, dan gaan ze het niet redden. Ik zie geen andere resultaat dan dat José Mourinho waarschijnlijk zijn baan gaat verliezen, als dit zo doorgaat met Manchester United.”

Chris Sutton, voormalig aanvaller van onder meer Chelsea, stelt vast dat de spelers van Manchester United niet spelen voor Mourinho. “Er zijn grote afscheidingen zichtbaar. Ze lijken totaal niet gecommitteerd aan de manager of aan het doel. Ze zijn alleen Manchester United bij naam. Het ergste is nog dat het leek alsof het geen off-day was en dat het vaker gaat gebeuren.”

Mourinho was na afloop niet blij met het vertoonde spel. “We zijn gestraft voor de fouten die we gemaakt hebben. Dat is voor mij het verhaal van de wedstrijd. We hebben op cruciale momenten ongelofelijke fouten gemaakt. We hebben een goede trainingsweek gehad en ik had verwacht dat de ploeg als collectief vandaag beter zou zijn. Als je zulke simpele fouten maakt, is het bijna onmogelijk een wedstrijd te winnen."

'Real Madrid boycot plan voor wedstrijden in Noord-Amerika'
Real Madrid heeft geen oren naar het spelen van competitiewedstrijden in Noord-Amerika. Vorige week maakte LaLiga bekend dat er een overeenkomst is gesloten met het Amerikaanse Relevant Sports voor de duur van vijftien jaar, waarbij het de bedoeling is dat enkele wedstrijden in Canada en de Verenigde Staten worden gespeeld. Cadena SER meldt echter dat Real Madrid tegen de regel gekant is. "Als de voetbalbond aan de deur klopt, luidt het antwoord 'nee'."
Club Brugge akkoord over miljoenentransfer Limbombe
Club Brugge en Nantes zijn akkoord over een transfer van Anthony Limbombe, zo meldt de Ligue 1-club dinsdagmiddag. Als de ex-aanvaller van NEC de medische keuring succesvol doorloopt, kan hij een contract tekenen bij Nantes. Volgens Het Laatste Nieuws is er ongeveer tien miljoen euro met de transfer gemoeid.
@Mat heeft nu zelfmoordneigingen.

• Like
Waarderingen: mat
Vanavond Hleb vs. Chucky

Ødegaard reeds weer in eredivisie :hedbang:

Aanvoerders Spaanse clubs verenigen zich tegen knotsgek plan om competitiematchen in de VS te spelen
Het zit er bovenarms op in de Spaanse eerste klasse van het voetbal. Afgelopen week heeft La Liga immers bekendgemaakt dat het vanaf nu een competitiewedstrijd wil laten doorgaan in de Verenigde Staten om daar het Spaanse voetbal te promoten. De aanvoerders van de twintig eersteklassers zijn niet opgezet met het plan en zullen woensdag in een gezamenlijk communiqué hun ongenoegen laten blijken. Dat schrijft de Spaanse sportkrant AS.

Het idee komt uit de koker van La Liga-voorzitter Javier Tebas, die vindt dat het Spaanse voetbal een inhaalbeweging moet maken tegenover de Engelse hoogste klasse. In de Premier League gaat de laatste jaren almaar meer geld om.

Alleen werden de spelers amper betrokken bij de beslissing. David Aganzo, voorzitter van de Spaanse spelersvakbond, reageerde alvast furieus. Woensdag komen de twintig aanvoerders van alle clubs uit de hoogste Spaanse afdeling samen op de voetbalbond voor een geschreven communiqué, dat weinig aan de verbeelding zal overlaten.

Ook maken de spelers zich kwaad over de starttijden van sommige wedstrijden. Zo begonnen de wedstrijden van Barcelona en Real Madrid afgelopen weekend pas om 22u15 lokale tijd.
:)

Hleb :roflol:

Ja hoor, knotsgek

Bert kan weer wat puntjes bijschrijven bij Nl

Nu vanavond Ajax knallen

Voorselectie

Terug
Naar boven