- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een opvallende transferzomer sluit Hakim Ziyech af met een nieuw contract bij Ajax. De 25-jarige middenvelder leek lange tijd uit Amsterdam te vertrekken, maar is dit seizoen toch gewoon Ajacied.
'Het is ook wel een verrassing, want ook ik had er lange tijd niet op gerekend dat ik dit seizoen voor Ajax zou uitkomen', zegt Ziyech komende week in een groot interview in Voetbal International. 'Dat ik hier nu nog speel, betekent dat de gewenste club niet voorbij is gekomen, of er met Ajax niet uit is gekomen. Het plaatje moet compleet zijn, dat heb ik ook altijd gezegd. Dat complete plaatje bleef uit, heel simpel.'
In plaats van een vertrek tekent Ziyech een nieuw contract bij Ajax. Hij blijft tot medio 2021 vastliggen, maar financieel vindt een flinke opwaardering plaats. De technicus komt zodoende in dezelfde schaal terecht als de recente aankopen Daley Blind en Dusan Tadic.
Het is ook echt weer iets voor Depay.
Een groot huis, meerdere dure wagens, allemaal prima en begrijpelijk. Maar 1,5 miljoen euro aan 'spullen' in je woning laten slingeren?![]()