- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga hem vandaag weer vanaf dichtbij bekijken

Ik zit 2e ring, helaasLoop het veld eens op en geef m een kusje van me. Krijg je karma![]()

Speelt die Hleb nog steeds bij BATE. Hoe oud is die knakker nu wel niet?
Doet Hleb mee?
Wat is er toch met je gebeurd?
Vroeger was je magisch
Quincy Promes lijkt zijn loopbaan te vervolgen bij Sevilla. Volgens AS gaan de Andalusiërs een bedrag van circa twintig miljoen euro overmaken aan Spartak Moskou om de Oranje-international in te lijven. Pablo Machin, trainer van los Rojiblancos, erkent dat Promes, net als de 26-jarige Portu van Girona, een zeer interessante speler is voor Sevilla.
Mariano Diáz keert terug bij Real Madrid. Olympique Lyon meldt woensdagavond dat er een akkoord is over de transfersom van 33 miljoen euro. Zodoende keert de aanvaller na een jaar en 21 doelpunten in 48 wedstrijden al terug naar Madrid. Diáz zet zijn handtekening onder een vijfjarig contract en wordt vrijdag gepresenteerd in het Santiago Bernabéu.

Real, ManU en psv!!!Club brugge zit in pot 4 bij de CL dus opzich wel kans dat jullie een NL ploeg loten

dat zou wat zijn