Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

ach jah ik gun het jullie wel daar niet van, hoop dat jullie die duitsers uit het toernooi houden;)

haha dat zal niet lukken hoor, die eindigen gegarandeerd op de eerste plaats.

ach jah ik gun het jullie wel daar niet van, hoop dat jullie die duitsers uit het toernooi houden;)

Ik heb weer zo'n Bosnie-gevoel bij de match van Oostenrijk.

"Ja België moet, België kan, blahblah we zijn beter!" En dan kansloos de boot in gaan thuis.

Ik zie België zich niet kwalificeren voor 2012, voor 2014 ziet het er iets beter uit.

Laatst bewerkt:
Ik heb weer zo'n Bosnie-gevoel bij de match van Oostenrijk.

"Ja België moet, België kan, blahblah we zijn beter!" En dan kansloos de boot in gaan thuis.

Ik zie België zich niet kwalificeren voor 2012, voor 2014 ziet het er iets beter uit.

que?

België-Bosnië 2-4, paar jaar geleden. Ook match van de waarheid die men moest en zou winnen.

• Topic Starter Topic Starter
Vond dit wel nieuwswaardig:

Nkufo met pensioen

woensdag 23 maart 2011 | 08:32 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 23 maart 2011 | 08:33

ENSCHEDE - Het zat er aan te komen, maar nu is het officieel: Blaise Nkufo is met pensioen. Vorige week al werd bekend dat hij niet meer verder zou gaan met zijn Amerikaanse club Seattle, omdat hij zich er niet op zijn plaats voelde. Woensdagmorgen heeft hij besloten om daadwerkelijk een punt te zetten achter zijn carriere als profvoetballer.

De spits, die een standbeeld heeft voor De Grolsch Veste, woont met zijn familie in Vancouver Canada. Daar trok hij vorig jaar naar toe nadat hij met Twente kampioen was geworden. Zeven jaar lang speelde hij voor de Tukkers en schopte het tot topscorer allertijden.

HELD :bow2:

Wat vinden de Nederlanders van Bjorn Vleminckx? :)

Lijkt mij wel een goede aanwinst voor Brugge. Ook al denk ik dat ze daarvoor over te weinig kapitaal beschikken :)

Ze vangen er 2jaar te laat naar, toen hij bij KV zat, hingen die geruchten ook in Brugge, maar toen trok hij naar NEC.
Hij zou alle sinds wel in het profiel passen wat Brugge zoekt (belgen-hollanders en scandinaviërs, die veel werkkracht tonen).

Ze vangen er 2jaar te laat naar, toen hij bij KV zat, hingen die geruchten ook in Brugge, maar toen trok hij naar NEC.
Hij zou alle sinds wel in het profiel passen wat Brugge zoekt (belgen-hollanders en scandinaviërs, die veel werkkracht tonen).

Ja inderdaad. Maar Brugge vangt wel meer naast de laatste tijd ...
Ben benieuwd wat het nieuwe bestuur gaat kopen deze zomer.

Refererend naar Van Damme?
Ben blij dat die niet gekomen is eigenlijk (en ik ben een brugge supporter).

Refererend naar Van Damme?
Ben blij dat die niet gekomen is eigenlijk (en ik ben een brugge supporter).

Van Damme onder andere ja. Waren nog een paar spelers die Brugge zag zitten. Maar weet namen niet meer. Milos Marich ofzoiets dacht ik. Zit nu bij Lierse.

Wat vind je hier weer van? http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1240318/2011/03/23/Club-Brugge-versterkt-zich-met-Zweedse-linksback-Stenman.dhtml

Weer een bejaarde vervanger op de linksback. Had liever een jongere gezien.
Maar bon. Lees wel dat het een goede is?

Laatst bewerkt:
Wat vinden de Nederlanders van Bjorn Vleminckx? :)

Lijkt mij wel een goede aanwinst voor Brugge. Ook al denk ik dat ze daarvoor over te weinig kapitaal beschikken :)
leuk voor NEC dat ze hem kwijt kenne, want beter seizoen krijgt ie niet....maar het is een goede werker, al vind ik het na een goal die hij van een teamgenoot pikte tegen ik dacht groningen echt een kl***zak.

Dat van die speler die ze hebben aangetrokken wist ik zelfs nog niet.
Onbekend ook voor mij, 27jaar valt heus nog mee éh.
Ik wil hem eerst wel eens in actie zien voor ik een oordeel vel ;)

Wordt gezien als één van de beste linksbacks in nederland dus is wel een versterking voor club.

leuk voor NEC dat ze hem kwijt kenne, want beter seizoen krijgt ie niet....maar het is een goede werker, al vind ik het na een goal die hij van een teamgenoot pikte tegen ik dacht groningen echt een kl***zak.
Misschien dacht hij dat de bal ernaast ging en wou hij hem voor de zekerheid even raken :trollface:

hahah was maar grapje had de goal al gezien. Vond het ook een vuile streek van hem.

en ik een dik 20 minute naar die goal opzoek geweest :fuu:

Terug
Naar boven