Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

ik bedoelde de jeugd.

En ik zie het gewoon niet in hem :trollface:
zo heb ik het ook nooit in timmy simons gezien, en vind ik jose manuel reina een overschatte keeper

Wat verwacht je, dat Simons een Gatusso is? En Reina is een uitstekende keeper. 1op1 mischien wel de beste.

Zo kunnen we eindeloos discussies voeren. Je hebt er gewoon geen verstand van. :)

Wat verwacht je, dat Simons een Gatusso is? En Reina is een uitstekende keeper. 1op1 mischien wel de beste.

Zo kunnen we eindeloos discussies voeren. Je hebt er gewoon geen verstand van. :)

dat zijn gewoon mijn meningen, Simons is imo geen leider en speelt de bal te weinig vooruit.

Reine is een uitstekende keeper maar niet zo goed als mensen zeggen, hij is niet klemvast genoeg en zijn reactievermogen is nét niet goed genoeg.

dat zijn gewoon mijn meningen, Simons is imo geen leider en speelt de bal te weinig vooruit.

Reine is een uitstekende keeper maar niet zo goed als mensen zeggen, hij is niet klemvast genoeg en zijn reactievermogen is nét niet goed genoeg.

In Duitsland vind ik simons toch echt wel een leider hoor :)

Ik ben tot zover best tevreden ja :)
Er werden nog 2 namen gelinkt deze week.
Gillet, keeper van Bari
en Buyens van Mechelen, controlerende middevelder.

Ik verwacht allesinds nog een middevelder die bij de selectie komt.

Ik ben tot zover best tevreden ja :)
Er werden nog 2 namen gelinkt deze week.
Gillet, keeper van Bari
en Buyens van Mechelen, controlerende middevelder.

Ik verwacht allesinds nog een middevelder die bij de selectie komt.

Ze zijn goed bezig daar in Brugge! :D
Behalve Gillet .. Waarom niet Verbauwhede? :eek:

Ze willen 3keepers in het eerste elftal.
Coosemans
Verbauwhede
en ???
De Vlieger stopt ermee en Stijnen heeft zijne C4 gekregen.

Maar als ze Gillet halen zal diene willen spelen en dat wilt Verbauwhede wss ook.

Coosemans
Verbauwhede
en ???

Maar als ze Gillet halen zal diene willen spelen en dat wilt Verbauwhede wss ook.

Ik had gelezen dat het nieuwe bestuur niets van verbauwhede wou weten door zijn onprofessionaliteit ofzo.

Coosemans
Verbauwhede
en ???

De derde keeper is de huidige 2de keeper hé :)

Sven Dhoest ofzo. 16 jarig talent die nog beter blijkt te zijn dan Coosemans.

1) Verbauwhede
2) Coosemans
3) Dhoest

Maar Verbauwhede gaan ze precies laten gaan voro Gillet? :eek:

Edit: Even De vlieger vergeten :D Dhoest is de derde keeper dus :)

Laatst bewerkt:
Wat een keuze om een WK in Qatar te doen, streng islamitisch en bij voetbal hoort bier (toch voor vele). Een WK doen waar geen bier te vinden is, haha :p

Dat er geld wil ik best geloven, kan ook niet anders, wie zou er anders naar daar gaan om naar voetbal te kijken.

Wat bier betreft zal het af te wachten zijn, of ze hun principes opzij kunnen zetten. Qatar is turkije niet éh (die drinken er ook op los :p haha).

It's all about the money

• Topic Starter Topic Starter
Zo ****ing veel zin aan zaterdag :) Twente - PSV
Ruiz en Janssen spelen als het goed is allebei. Dat scheelt weer :D
De PSV'ers hier een beetje een goed gevoel over zaterdag?

Terug
Naar boven