XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Jullie staan trouwens wel boven ons op Berts lijstje :thinking:

Eindelijk na jaren moet ik weer oprecht om je lachen. Anders lach ik maar beetje mee om jou niet teleur te stellen. Doe dat voor jou.

Pfff ben 3 liter vocht kwijt :zweet:

Wist niet meer waar ik m'n kratje wijn gezet had.

AHAHAHAAAA

giphy.gif

Boze Anderlecht-supporters verzamelen zich voor stadionpoort na nul op negen: “Coucke buiten!”
’t Is hier Anderlecht, niet F.C. De Kampioenen. En nog: jullie hebben die reeks van 21 jaar al om zeep geholpen, er blijven jullie nog acht matchen over om die van 55 jaar niet te verpesten. Zolang weet Anderlecht zich al jaar na jaar te kwalificeren voor Europees voetbal.

De spandoeken die de Anderlecht-fans bovenhaalden tijdens de wedstrijd tegen Antwerp logen er niet om: de fans zijn niét tevreden. Ze eisten een reactie nadat Club Brugge afgelopen week voor het eerst sinds 1998 kon winnen op Anderlecht, maar kregen een nieuwe nederlaag.

Reden genoeg voor een meute ontevreden supporters om zich voor de stadionpoorten, waar enkele van de voornaamste paars-witte supporterscafés op uitkijken, te laten horen. “Shame on you”, klonk het, om daarna persoonlijk te worden. “Coucke buiten” en “Boeren buiten”, verwijzend naar het Brugse verleden van de nieuwe eigenaar.
:lol:

Gaat nog spannend worden plek 4 in Engeland

Gun het onze Baskische vriend het meest.

Boeruuuh boeruuuh boeruuuh :banana:

Ik dacht het niet! IK DACHT HET NIET!

Laatst bewerkt:
Idd, gelukkig heb je het wel vaker aan het rechte eind.

Terug
Naar boven