XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Sorry :(

Ik begrijp niet wat Koeman in hem ziet. :thinking:

So, what do we do, as collective Football fans, if Phil Jones pockets Lionel Messi?

Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat Liverpool een zware avond gaat krijgen:thinking:

Ik hoop het van harte.

Vanavond maar eens op die toekomstige Madrid verdediger letten. :thinking:

Ik ben niet zo'n fan van Liverpool.
Verdediging is oke vanwege Matip, matige verdediger maakt veel fouten, en 2 jeugdige backs die soms te veel naar voren willen.
Middenveld is maar net wie er speelt. Speelt soms met Henderson/Wijnaldum/Milner en dan is het verschrikkelijk om te zien. Zie liever Fabinho/Wijnaldum/Shaqiri(Keita).
Voorhoede is ook niet je van het dit seizoen, geven nog te vaak niet thuis. Salah heeft echt een drama periode.

Zie vaak dat Klopp te veel controlerend wilt spelen terwijl je met deze spelers vol op de aanval moet knallen om na 30 minuten op 3-0 te staan en je daarna je krachten kan sparen.

2 jeugdige backs? Robertson laat wekelijks zien dat hij tot een vd beste linksbacks op dit moment hoort, TAA zie ik idd nog wel als een jeugdige back:P.
Henderson en Milner is idd om te janken als je ziet dat je spelers als Keita en Fabinho hebt:gek:.
Salah geeft nog niet echt thuis in de grote wedstrijden maar draait verder een goed seizoen, blijft de goaltjes erin leggen. Firmino werkt hard maar scoort gewoon te weinig voor een spits. Mané is en blijft genieten, die zou ik wel eens bij een barca of real zien voetballen, die kan in Spanje helemaal losgaan denk ik

• Like
Waarderingen: mat
Képler speelt vanavond niet mee
c0bdb084b5_1465218764_Als-je-fiets-weer-gejat-is__list-noup.jpg

• Like
Waarderingen: mat

Daar was ik dus al bang voor.
Lovren, Henderson, Milner..
Milner achterin, dat scheelt dan wel

Moet wel wennen dat ze niet 20.45 uur aftrappen

Kashmir als opkomstnummertje. Ze beginnen het te leren die scousers ipv Gerry en de pacemakers

Zal Cruijff ook gejuicht hebben na winnen van EK?

Die liep vast te zeiken over het geleverde spel.

Hebben we er zin an vanavond, Ron?

Buffon aan de grond genageld

Terug
Naar boven