AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Mooi dat Son niet meedoet.

Are you a wizard :eek:

Het zal wel een trieste bedoening worden bij Ajax na de exodus:

De Jong
De Ligt
Neres
Ziyech
Tagliafico (?)

Zat al te kijken wie ze moeten gaan halen. Marega van Porto is misschien betaalbaar?

Stuani? :o

De enige vervanger tot nu toe is Marin voor De Jong. :thinking:

Wie was de analist die opperde voor Depay? An sich geen slecht idee. Alleen denkt Mephis nog steeds dat hij op een dag bij Barcelona zal spelen. (en z'n loon is te gortig)

Ik zou toch nog eens met Ziyech rond de tafel gaan zitten. 't Zou al schelen als hij nog een seizoen langer bleef.
Zat al te kijken wie ze moeten gaan halen. Marega van Porto is misschien betaalbaar?
Kean werd vaak gelinkt aan een uitleenbeurt bij Ajax. Dat mogen ze nu ook wel vergeten denk ik. :emo:

Laatst bewerkt:
Salarisplafond zo verhogen dat er geen reden is om weg te gaan. Als ze al cl winnen waarom nog weggaan. Afstanden zijn ook niet groot in NL.

Het is nog afwachten hoe goed Magallán en Ekkelenkamp zijn. :thinking: Kik Pierie was ik alweer vergeten.

Ondertussen staat Luuk de Jong bovenaan in het voetballer van het jaar klassement :emo:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-is-duidelijk-dat-er-een-aantal-weggaat-.html

"Ik blijf beweren dat Frankrijk een mer à boire is van talent, zo'n beetje het Brazilië van Europa."

"De spelers daar zijn niet verschrikkelijk duur en Ajax kan qua salarissen makkelijk meekomen met een club als Rennes, Le Havre en OGC Nice. Maar je moet durven. Het is bij Ajax nu alle ballen op Zuid-Amerika en dat is fijn, want dan kom je Tagliafico en David Neres tegen. Maar Frankrijk moet je niet onderschatten."

Zeg ik ook al jaren
+1

Club Brugge-trainer Ivan Leko pakte zijn jongens tijdens de rust van de topper tussen Genk en Club Brugge spijkerhard aan. Dat blijkt uit beelden van in de kleedkamer die Club Brugge zelf verspreidt in zijn videoreeks ‘We Never Walk Alone’.

• Like
Waarderingen: mat

Laatst bewerkt:
Is die jongen ooit kind geweest?

Enigste goede ooit wat Scholleke gedaan heeft. Hem brengen.

Is die jongen ooit kind geweest?
6264_5244_60e7664cca25d854c925c199303d0102_original.jpg

:D

Toen praatte hij al verstandiger dan een bepaald iemand uit Zuidwest Vlaanderen nu nog op zn 31ste.

Sorry :(

• Like
Waarderingen: mat
Tottenham Hotspur-manager Mauricio Pochettino kan spoedig weer beschikken over Vincent Janssen en Eric Dier. The Spurs communiceren via de officiële kanalen dat het tweetal vanaf vrijdag weer zal meetrainen met de selectie. Janssen zal overigens sowieso niet meespelen in de halve finale van de Champions League tegen Ajax, omdat hij niet is ingeschreven voor het miljardenbal.

Terug
Naar boven