Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken haar verder niet maar het lijkt me geen meisje meisje.
Aan de strijd om de Spaanse Supercup zullen voortaan vier ploegen deelnemen. De Spaanse voetbalbond bevestigde maandag dat de bekerfinalisten en de nummer één en twee van de competitie in een knock-outsysteem zullen spelen om de zogeheten Supercopa de España.
Op 8 januari 2020 begint de eerste editie met de eerste halve finale. De tweede halve eindstrijd is een dag later. De finale staat gepland op 12 januari. De verwachting is dat de Supercopa buiten Spanje wordt afgewerkt, de bond deed daar nog geen uitspraken over.
In het geval dat de bekerfinalist eerste of tweede is geworden in La Liga, dan zal de nummer drie ook meedoen aan de Supercup.
FC Barcelona en Valencia staan op 25 mei in Sevilla tegenover elkaar in de bekerfinale. Omdat Barcelona vorig weekend zijn 26e landstitel veroverde, zal Real Madrid als nummer drie ook meespelen om de Supercup. Nummer twee Atlético Madrid vervolledigt het viertal.
Is er weer wat gepasseerd met hem vandaag? Waren ze weer niet leuk tegen hem?
Hij steekt mij altijd de gek aan via karma.Is er weer wat gepasseerd met hem vandaag? Waren ze weer niet leuk tegen hem?
Jongen heeft het ook niet makkelijk.
Hij meent het goed. Alleen komt het er beetje raar uit.
Jan Vertonghen is door een blessure aan de dij onzeker voor de Champions Leaguewedstrijd tegen Ajax. “Hij trainde met de groep. Zijn toestand wordt opgevolgd voor de match van morgen”, melden de Spurs maandag.
Is het omdat ik de Belgische competitie volg?