Iemand nog wel eens wat gehoord van die Afonso Alves?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand nog wel eens wat gehoord van die Afonso Alves?
Net na die rel bij Ajax dat hij iemand uitschold voor klijer reed ik hem voorbij op de snelweg in zijn smerige s4 cabrio. Ik hield ff in en stak hand op. Hij stak terug zijn hand op. En ik reed weer verder...Het zegt veel over die tuinkabouter. Ik verheug me op de dag dat De Ligt z'n interlandrecord verbreekt.
Net na die rel bij Ajax dat hij iemand uitschold voor klijer reed ik hem voorbij op de snelweg in zijn smerige s4 cabrio. Ik hield ff in en stak hand op. Hij stak terug zijn hand op. En ik reed weer verder...

13/14: 77,13 miljoen (Moyes)
14/15: 195,35 miljoen (van Gaal)
15/16: 156,00 miljoen (van Gaal)
15/17: 185,00 miljoen (Mourinho)
17/18: 198,40 miljoen (Mourinho)
18/19: 82,70 miljoen (Mourinho)
Prijzen
Europa League
Fa Cup
League Cup
Community Shield
Je gaat door voor de koelkast!
Barcelona?Je gaat door voor de koelkast!
Overigens speelt er in Spanje een team dat het voor elkaar kreeg om nóg meer uit te geven in die drie jaar, maar die presteren dan weer wel gewoon.
Precies, schrok zelf een beetje van de verschillen in uitgaven met Real Madrid. Barca spendeert zo’n 3x zoveel, maar staat toch bekend als club waar de jeugd zo belangrijk is. Zidane daarentegen heeft nauwelijks aankopen gedaan.
Precies, schrok zelf een beetje van de verschillen in uitgaven met Real Madrid. Barca spendeert zo’n 3x zoveel, maar staat toch bekend als club waar de jeugd zo belangrijk is. Zidane daarentegen heeft nauwelijks aankopen gedaan.
Toen zijn enkel Hernandez en Ceballos gehaald.Ook in de tijd dat de jeugdopleiding bijkans wekelijks een hoop goud uitscheet gaven ze daar flinke bedragen uit. Pep heeft in zijn goedkoopste zomer ook gewoon ruim 60 miljoen uitgegeven, in een tijd waar de transferbedragen vele malen lager lagen dan nu.Vind toch altijd lastig vergelijken.
10 jaar geleden hoefde Barca bijna niks te spenderen vanwege de gouden generatie die uit jeugdopleiding kwam.
Laatste jaren brokkelen die weg en moeten ze vernieuwen maar is er geen generatie waar 5/6 spelers uit voortkomen. Dus laatste jaren geven ze veel uit.
Door het succes van barca, moest real jaren geleden meer uitgeven(bale, ronaldo, james) om erbij te komen, nu door Financial Fairplay toch wat rustiger gedaan.
Laatst kwam op facebook langs wat clubs uit 5 grootste competities in afgelopen 10 jaar uitgaven, zal es kijken of ik die kan vinden