Alexsdc
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 791
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer Messi maar eens in te tomen wanneer je zelf voluit moet gaan aanvallen op Anfield.Liverpool leek woensdagavond aardig grip te hebben op Lionel Messi. De ploeg van Jürgen Kloppkon hoe dan ook niet voorkomen dat de aanvaller van Barcelona tweemaal scoorde in de eerste halve finale van de Champions League: 3-0. Na een inzet op de lat benutte Messi een rebound en uit een schitterende vrije trap vanaf 29 meter tekende hij voor het slotakkoord. “Hij is een fantastische speler, dat is vrij duidelijk”, erkende Virgil van Dijk.
“Het moeilijke met hem is: als wij aan het aanvallen zijn, staat hij ergens in een hoekje of zo te chillen”, gaf de Oranje-international als voorbeeld. “Je moet zó ontzettend scherp zijn qua defensieve organisatie. We wisten dat we aan de bal gevaarlijk konden zijn via de kant waar Messi staat, maar bij makkelijk balverlies of moeilijke ballen zoeken ze hem en proberen ze het ons moeilijk te maken op de counter.”
“Ik denk dat hij de beste speler ter wereld is. Hij heeft net dat beetje extra dat hij in de loop der jaren heeft laten zien.” Andy Robertson erkende na afloop dat ‘iedereen weet hoe goed Messi is’. “Hij is de beste voetballer ter wereld, maar ik denk dat we het relatief goed tegen hem hebben gedaan. Messi benutte een rebound en zijn vrije trap was subliem, daar kun je niks tegen doen. Hopelijk kunnen we hem volgende week dinsdag in toom houden. Dan zullen we zien waartoe wij in staat zijn.”
Van Dijk weet dat de kans aanwezig is dat Liverpool een prachtig seizoen zonder prijzen zal afsluiten. “Maar daar denken we nog niet aan”, benadrukte hij. “'We beleven een zeer goed seizoen en proberen dat om te zetten in prijzen. Maar als dat niet lukt, dan moeten we blijven knokken. We kunnen trots zijn, want we speelden tegen een van de beste ploegen ter wereld en kregen grote kansen. We zitten nog op twee fronten in de race, veel teams zouden dolgraag in die positie willen zitten. En in het voetbal is alles mogelijk. We geloven, en zullen erin blijven geloven. Zo zijn we. We geven nooit op.”
(i.e. ruimtes moet laten achterin) Valverde zal ook wel z'n lessen getrokken hebben uit de wedstrijd tegen Roma vorig jaar.Virgil van Dijk: ‘Als wij aanvallen, staat Lionel Messi in hoekje te chillen'
Probeer Messi maar eens in te tomen wanneer je zelf voluit moet gaan aanvallen op Anfield.(i.e. ruimtes moet laten achterin) Valverde zal ook wel z'n lessen getrokken hebben uit de wedstrijd tegen Roma vorig jaar.
Iker Casillas werd woensdagmiddag op de training bij zijn club FC Porto getroffen door een hartaanval. De 37-jarige doelman werd naar het ziekenhuis vervoerd en aldaar geopereerd, waarna hij het naar omstandigheden goed maakt. Zijn zaakwaarnemer Carlos Cutropia zegt in gesprek met Cadena COPE dat Casillas geluk heeft gehad dat het incident zich bij FC Porto voordeed.
“Hij was zich er niet bewust van wat er gebeurde, dat hij getroffen werd door een hartaanval. Het is niet zo dat hij flauwviel of het bewustzijn verloor. Hij voelde zich onwel, maar dacht niet dat hij getroffen werd door een hartaanval. Het is hem pas verteld na de operatie. Op dat moment was hij blij, omdat hij zich goed voelde en de hartaanval zonder consequenties was geweest”, vertelt Cutropia over Casillas.
“Iker heeft nooit last gehad van symptomen. Het is iets dat niet voorkomt, al helemaal niet bij topsporters. Dit is voor iedereen een verrassing. Hij heeft alle geluk van de wereld gehad. Als je dit thuis overkomt, kunnen de consequenties enorm zijn”, vervolgt de belangenbehartiger van Casillas. “Iker kreeg halverwege de training last van zijn borst, zijn mond en zijn armen. Het deed allemaal veel pijn. De medische staf van Porto heeft hem snel naar het ziekenhuis gebracht, we zijn hen enorm dankbaar voor hun professionele optreden.”
“Hij is al begonnen met zijn herstel. ’s Middags maakte hij alweer grapjes en leek hij de normale Iker”, aldus Cutropia. De doelman liet woensdag zelf via Instagram weten dat ‘alles onder controle’ is. Het is nog maar de vraag of Casillas ooit zal terugkeren op het veld. “Op dit moment maken we ons daarover totaal geen zorgen. Het belangrijkste is dat het goed met hem gaat en dat hij lacht. Dit is de grootste overwinning in zijn leven.”
In deze dingen helaas wel
Tottenham Hotspur staat volgende week voor een loodzware opgave om alsnog de finale te halen. In de geschiedenis van de Europacup I of Champions Leagueverloren zeventien teams de eerste wedstrijd van de halve finale in eigen stadion. Slechts één van die ploegen haalde vervolgens alsnog de eindstrijd.
Ironisch genoeg was dat ene team Ajax. In 1996 was Panathinaikos in Amsterdam met 0-1 te sterk, waarna Ajax de return met 0-3 wist te winnen. Juventus trok vervolgens in de finale aan het langste eind via penalty's.
?Als ze winnen gaat het kratje opHoeveel mogen we er woensdag hebben @ThuggishRuggish als ze doorgaan? 1 extra?
.Zo is dat 95 heb ik dan wel gezien maar zonder bier.Dan gooi ik de rem er ook maar af voor 1 keer. Zoiets maak je misschien nooit meer mee.
Zo is dat 95 heb ik dan wel gezien maar zonder bier.

Zo oud ben ik nog niet.Ik heb 69 gezien live tegen AC Milan, toen werden ze weggespeeld. Ook zonder bier trouwens![]()