AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Barca, dat ajax kan me aan mn reet roesten

Ieder zn mening maar hoor het vaker om me heen. Vind het toch niet leuk om te horen :( Goed voor Nederlands voetbal

Dat hele Nederlandse voetbal gelul komt voornamelijk mn strot uit. Ik zie niet wat er goed aan is dat tussen de 1e en 2e club van Nederland zo'n enorm gat straks zit qua vermogen. Dan ga je richting een competitie als Italie, Frankrijk, Duitsland, Schotland waar 1 club 8 jaar op rij in maart kampioen is. Het is vooral goed voor ajax, en niemand anders.

Daarnaast is het vooral het hypocriete gedrag van ajax aanhangers, zij stonden net zo hard te juichen en psv belachelijk te maken toen zij met 0 puntem uitgeschakeld werden. En feyenoord vorig jaar, werd ook niks gegund.

Ik support mn eigen club, hoe een andere club het internationaal doet kan me gestolen worden. Als je zelf goed genoeg bent, moet je ook de voorrondes door kunnen komen. Lukt je dat al niet, heb je er niks te zoeken..

Helaas leven we in een tijdperk dat het belangrijker is om geld te verdienen..

Nu iig volgend jaar weer automatische plaatsing. Zonder Ajax was dat mijlenver weggeweest.

Hey Jasper!

200.gif

Geen clean sheet bonus. :P

Dat hele Nederlandse voetbal gelul komt voornamelijk mn strot uit. Ik zie niet wat er goed aan is dat tussen de 1e en 2e club van Nederland zo'n enorm gat straks zit qua vermogen. Dan ga je richting een competitie als Italie, Frankrijk, Duitsland, Schotland waar 1 club 8 jaar op rij in maart kampioen is. Het is vooral goed voor ajax, en niemand anders.

Daarnaast is het vooral het hypocriete gedrag van ajax aanhangers, zij stonden net zo hard te juichen en psv belachelijk te maken toen zij met 0 puntem uitgeschakeld werden. En feyenoord vorig jaar, werd ook niks gegund.

Ik support mn eigen club, hoe een andere club het internationaal doet kan me gestolen worden. Als je zelf goed genoeg bent, moet je ook de voorrondes door kunnen komen. Lukt je dat al niet, heb je er niks te zoeken..

Helaas leven we in een tijdperk dat het belangrijker is om geld te verdienen..

Je kan beter 1 rijke club hebben dan helemaal geen. 1 club die kan presteren in europa. Dat je de competitie niet leuk meer vind als Ajax komende 4 jaar gaat winnen is wat anders. Hoe meer geld er in de competitie rolt hoe beter, hoe hoger het niveau en hoe meer punten voor de uefa ranking.

Heb zelf geen voorkeur voor een club en had jaren geen CL meer gekeken omdat het gewoonweg geen reet meer aan was. Maar hoe kan je als liefhebber niet van deze ploeg houden, zelfs de grootste Ajax hater zal de komende jaren smullen tijdens het Nederlands elftal als de hoofden van de huidige Ajax spelers in beeld verschijnen.

Wat ik hoop voor het Nederlands voetbal is dat ze een goede keuze maken en we eindelijk weer wat spelers hebben die belangrijk zijn bij Europese topclubs. Hoop bijvoorbeeld echt dat van de Beek geen 2e Klaassen gaat worden. We hebben al jaren geen onverwacht goede ontwikkeling gehad van een speler op van Dijk na, nu tijd dat het wel weer gaat gebeuren.

@Kieft. Jij zal wel helemaal aangenaam verrast zijn door Ajax. Hoe je vroeger soms praatte over Nederlands clubvoetbal in den verre.

Vamos Getafe y Huesca! :clap:

Atletico had er ook geen zin in gister.

Zal me niks verbazen als Real ook de bietenbrug opgaat

Ole heeft nog het makkelijkste schema :thinking:

Ik mag die McTominay wel. Zelfs toen ze afgingen als een gieter was hij één van de weinigen die ervoor bleef gaan.

Bij de Rode Duivels was zijn goal ratio een stuk minder :thinking:

Tijdens de grote successen van Ajax in '95 wie werd voetballer van het jaar? Blind? Kluivert? Rijkaard?

Nee, Nilis! Zegt wel wat.

Laatst bewerkt:
In België heeft hij zelfs nooit de Gouden Schoen gewonnen. :emo:

This is blasphemy! This is madness!

• Like
Waarderingen: mat
Als Anderlecht niet oplet, winnen ze zo meteen :$

Terug
Naar boven