MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Zwitserland is gewoon genant. Niet eens lid van van alles en nog wat en alleen maar Albanezen, Kosovaren en een verdwaalde Joeg :emo:

ik zie Janmaat een beetje als Veltman. Vooral veel werklust maar kan er niet veel van.
Doe mij dan toch maar Janmaat (29). Hij doet het niet onaardig in de beste competitie ter wereld. Ik zie het hem Veltman (27) niet nadoen.

(of hopen dat het kwartje eindelijk valt bij de 23 jarige Tete)

. Hij doet het niet onaardig in de beste competitie ter wereld.(27)
Het Pavlov hondje hapt ik weet het maar Spanje is veruit betere liga dan Engelse. Az wint bijv van Cardiff maar nooit van Villareal.

(Is onder Adriaanse wel eens gebeurt maar was uitzondering)

In de breedte is de PL de beste competitie ter wereld. De budgetten spreken voor zich.

Ik hou Bert's lijstje als maatstaf

We gaan verder

Lol

Screenshot_20190506-204546_WhatsApp.jpg

Klote ManCity :mad:

Verschrikkelijk lelijke club, Guardiola zwaar overschatte trainer die miljarden mag uitgeven om kampioenschappen te kopen

Correct geld uitgeven is ook een kunst. Kijk maar naar United. :emo:

Andere clubs toch wel meer sympathie voor. Zijn wel koopclubs, maar wel met rijke geschiedenis en een vol stadion.
City krijgt niet elke wedstrijd het stadion vol. Halve finale FA cup Wembley gaven ze honderden kaarten weg omdat ze ze niet kwijtraakte..

Je moet het toch maar durven om een club over te nemen uit dezelfde stad waar de grootste club van Engeland actief is. Althans, dat was United toen. :emo:

Godin naar Inter

Modric zou me ook niet verwonderen. Vorig jaar waren er al berichten van die strekking. Met name dat hij na Inter nog even zou kunnen gaan cashen in China. (Inter is in handen van Chinezen)
Vorige zomer kon hij nog naar United. Daar heeft hij vast geen spijt van. :P

Terug
Naar boven