- Waardering
- 22.094
In België heeft hij zelfs nooit de Gouden Schoen gewonnen.
This is blasphemy! This is madness!
België is sowieso een heel raar en zeer verontrustend land.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In België heeft hij zelfs nooit de Gouden Schoen gewonnen.
This is blasphemy! This is madness!
@Kieft. Jij zal wel helemaal aangenaam verrast zijn door Ajax. Hoe je vroeger soms praatte over Nederlands clubvoetbal in den verre.
Huntelaar, ondanks invaller zijnde, heeft het seizoen van zn leven. Heb hem nooit zo vrolijk gezien als dit jaar.
Bij de Rode Duivels was zijn goal ratio een stuk minder
Tijdens de grote successen van Ajax in '95 wie werd voetballer van het jaar? Blind? Kluivert? Rijkaard?
Nee, Nilis! Zegt wel wat.
Tja, beste? Ik ben iemand die kijkt naar prijzen. Ben altijd wel Ronald Koemannerig geweestDenk jij dat de Ligt de beste verdediger ooit van Nederland zou kunnen worden? Ik zie volgend jaar, als Neres mogelijk vertrekt toch graag weer Kluivert terug bij Ajax. Zo zonde dat dit talent nu niet kan doorgroeien.
Ja toch wel een topper, wat een motivatie. Dat is mooi om te zien, iets wat ik bij v Persie veel minder heb.
Die vind ik trouwens wel goed.
Wat komt die Zwarte Panter 2.0 ff stoer doen bij de eindbaas van 2010

Dat doen ze al sinds Ferguson weg is.

(i.e. snavel in het Nederlands)Wie zie jij er nog graag bijkomen deze zomer?Als ik de Ajax selectie zo zie staan met de beker valt mij een ding eigenlijk wel op. Waar zijn de tattoos?