XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Sorry :(

• Like
Waarderingen: mat
Jammer ManU.

Doorselecteren!

Club worldcuppie nog ff meepakken eind van t jaar.

Sensationele sensatie in Gent :roflol:

Huntelaar, ondanks invaller zijnde, heeft het seizoen van zn leven. Heb hem nooit zo vrolijk gezien als dit jaar.

Mn ploegje laat t lopen :(

@Kieft. Jij zal wel helemaal aangenaam verrast zijn door Ajax. Hoe je vroeger soms praatte over Nederlands clubvoetbal in den verre.

Ja ik had het plezier in het voetbal behoorlijk verloren. Na het prachtige wk 2010 nog een hoogtepuntje in 2014 maar het verval was al ingezet. Het clubvoetbal keek ik steeds minder, toen ook nog mijn clubje NEC van het toneel is verdwenen was er al weer een rede minder om het te volgen. Zonder spanning of emotie is voetbal niks aan om te volgen. Interlands keek ik uiteraard nog wel, de rest was mij om het even en buitenlands voetbal heeft mijn interesse gewoon niet als Nederland geen enkele rol speelt. Zo werkt het natuurlijk met meerdere sporten, neem bijv. schaatsen, darts, formule 1 en opeens de 100 meter sprint...bij de vrouwen welteverstaan.

Denk jij dat de Ligt de beste verdediger ooit van Nederland zou kunnen worden? Ik zie volgend jaar, als Neres mogelijk vertrekt toch graag weer Kluivert terug bij Ajax. Zo zonde dat dit talent nu niet kan doorgroeien.

Bij de Rode Duivels was zijn goal ratio een stuk minder :thinking:

Tijdens de grote successen van Ajax in '95 wie werd voetballer van het jaar? Blind? Kluivert? Rijkaard?

Nee, Nilis! Zegt wel wat.

PSV had toch wel een hele goede ploeg in 1996 en/of 1997 met o.a. Ronaldo, Nilis, Zenden, Cocu, Jonk, Valckx hadden gewoon een cupje kunnen pakken. De UEFA cup was destijds vaak sterker dan de CL.
In '95 had Ajax het eigenlijk best eenvoudig in vergelijking Ajax nu.

Kan me nog goed de duels van Faber met Van Basten herinneren in de CL

Denk jij dat de Ligt de beste verdediger ooit van Nederland zou kunnen worden? Ik zie volgend jaar, als Neres mogelijk vertrekt toch graag weer Kluivert terug bij Ajax. Zo zonde dat dit talent nu niet kan doorgroeien.
Tja, beste? Ik ben iemand die kijkt naar prijzen. Ben altijd wel Ronald Koemannerig geweest

Kluivert hoort niet bij dat team. Is volgens mij teveel bezig met randzaken en gek op geld.
Ja toch wel een topper, wat een motivatie. Dat is mooi om te zien, iets wat ik bij v Persie veel minder heb.

Van Persie treft het ook niet met Feyenoord dit jaar. Had moeten terugkomen toen Kuyt er ook nog was.

Als ik de Ajax selectie zo zie staan met de beker valt mij een ding eigenlijk wel op. Waar zijn de tattoos?

Mooi toch

Als Donny van de Beek een transfer maakt, dan kan hij maar beter met 'Donny' op z'n shirt gaan spelen. In de Engelse media spreken ze zijn achternaam het uit als Beak. :emo: (i.e. snavel in het Nederlands)
Als ik de Ajax selectie zo zie staan met de beker valt mij een ding eigenlijk wel op. Waar zijn de tattoos?
Wie zie jij er nog graag bijkomen deze zomer?

Stand van zaken:

De Jong - Marin
De Ligt - Pierie
Lamprou - Scherpen
Neres - ...
Ziyech - ...
Tagliafico - ...

Er zijn nu wel wat berichten, voor zover ze betrouwbaar zijn, dat de twee laatstgenoemden misschien wel zouden blijven. Donny lijkt ook nog niet echt aan te sturen op een transfer. Het blijft ook koffiedik kijken hoe goed Magallan is. :thinking:

Terug van huur: Orejuela, S. de Jong & van Leer

Terug
Naar boven