- Waardering
- 7.382
Scheelt je pa een paar biertjes.Aan de andere kant halve finale CL kunnen we trots op zijn.
Scheelt weer een avond zuipen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt je pa een paar biertjes.Aan de andere kant halve finale CL kunnen we trots op zijn.
Scheelt weer een avond zuipen.
Wat een krankzinnige CL.
Vooraf was het de vraag wie in finale tegen barca in finale zou komen..
In de rust zat iedereen zich al rijk te rekenen. Ongekend.
Gisteren was al onwerkelijk, maar dit is denk ik nog wel de overtreffende trap.
Wat een belachelijke wissels ook. Ten Hag laat zien dat hij toch geen toptrainer is. Magallan, Sinkgraven, onbegrijpelijk..
Dani de Wit erin, die beukt erin en geeft alles. Überhaupt moest Dolberg nooit beginnen, als je Hunt zag spelen in de bekerfinale.. Kost je toch een onnodige wissel. Dit waren echt angstwissels, hij wilde ingrijpen maar wist gewoon niet hoe. En toen kwam ie met deze oplossing.
Gelukkig is het maar voetbal en is de wereld niet vergaan.
Maar ik snap het voor alle fans (en het Nederlands voetbal) sneu is.
Beetje alsof je deelneemt aan een BB-wedstrijd; first call-out krijgt. In het midden gezet wordt en gevoel hebt dat je de beste fysiek hebt en vervolgens vierde wordt.
Dani de Wit erin, die beukt erin en geeft alles. Überhaupt moest Dolberg nooit beginnen, als je Hunt zag spelen in de bekerfinale.. Kost je toch een onnodige wissel. Dit waren echt angstwissels, hij wilde ingrijpen maar wist gewoon niet hoe. En toen kwam ie met deze oplossing.
Of gewoon Hunt erin, heb je verdedigend koppend ook veel meer aan.
Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten.
Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten.Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.

Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten.Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.
Daarvoor doet Bert het ook.Met 10 mannen in een speedo, gladgeschoren, in de olie, is toch ook behoorlijk gay
![]()
Pics graag.Met 10 mannen in een speedo, gladgeschoren, in de olie, is toch ook behoorlijk gay
![]()

Waarom geen troostfinale? Kunnen Barça en Ajax alsnog tegen elkaar spelen.Ken je die grap van Ajax in de CL finale?
Nee?
Kwam er niet
Precies dit, wat een wissels van Ten Hag... Volledig zijn schuld dit. En nee ik ben niet sarcastischWat een krankzinnige CL.
Vooraf was het de vraag wie in finale tegen barca in finale zou komen..
In de rust zat iedereen zich al rijk te rekenen. Ongekend.
Gisteren was al onwerkelijk, maar dit is denk ik nog wel de overtreffende trap.
Wat een belachelijke wissels ook. Ten Hag laat zien dat hij toch geen toptrainer is. Magallan, Sinkgraven, onbegrijpelijk..
Bel ff met de UEFA.Waarom geen troostfinale? Kunnen Barça en Ajax alsnog tegen elkaar spelen.