Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Het zakt wel al

Screenshot_20190508-231733_Samsung Health.jpg

Wat een krankzinnige CL.
Vooraf was het de vraag wie in finale tegen barca in finale zou komen..
In de rust zat iedereen zich al rijk te rekenen. Ongekend.
Gisteren was al onwerkelijk, maar dit is denk ik nog wel de overtreffende trap.
Wat een belachelijke wissels ook. Ten Hag laat zien dat hij toch geen toptrainer is. Magallan, Sinkgraven, onbegrijpelijk..

Voelt als een slechte droom dit.

Wat een krankzinnige CL.
Wat een belachelijke wissels ook. Ten Hag laat zien dat hij toch geen toptrainer is. Magallan, Sinkgraven, onbegrijpelijk..

Wie had ie dan moeten wisselen? Sinkgraven viel wel goed in vond ik. Magallan begreep ik ook niet zo.
Maar je gaat ook geen Huntelaar erin gooien als je die 2-2 moet verdedigen.
Dolberg in de basis begreep ik trouwens ook niet. Waarom Huntelaar daar niet gewoon, gezien zijn spel in de bekerfinale

Londen bombarderen...

256px-SuccessKid.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Gelukkig is het maar voetbal en is de wereld niet vergaan.
Maar ik snap het voor alle fans (en het Nederlands voetbal) sneu is.
Beetje alsof je deelneemt aan een BB-wedstrijd; first call-out krijgt. In het midden gezet wordt en gevoel hebt dat je de beste fysiek hebt en vervolgens vierde wordt.

Wie had ie dan moeten wisselen? QUOTE]
Dani de Wit erin, die beukt erin en geeft alles. Überhaupt moest Dolberg nooit beginnen, als je Hunt zag spelen in de bekerfinale.. Kost je toch een onnodige wissel. Dit waren echt angstwissels, hij wilde ingrijpen maar wist gewoon niet hoe. En toen kwam ie met deze oplossing.
Of gewoon Hunt erin, heb je verdedigend koppend ook veel meer aan.

Gelukkig is het maar voetbal en is de wereld niet vergaan.
Maar ik snap het voor alle fans (en het Nederlands voetbal) sneu is.
Beetje alsof je deelneemt aan een BB-wedstrijd; first call-out krijgt. In het midden gezet wordt en gevoel hebt dat je de beste fysiek hebt en vervolgens vierde wordt.

Nee dat is het niet Bert

Toch ook opvallend dat Schöne in beide wedstrijden werd gewisseld. :thinking:

Dani de Wit erin, die beukt erin en geeft alles. Überhaupt moest Dolberg nooit beginnen, als je Hunt zag spelen in de bekerfinale.. Kost je toch een onnodige wissel. Dit waren echt angstwissels, hij wilde ingrijpen maar wist gewoon niet hoe. En toen kwam ie met deze oplossing.
Of gewoon Hunt erin, heb je verdedigend koppend ook veel meer aan.

Uiteindelijk deed die bal op de paal van Ziyech en dat tijdrekken van Onana ze de das om (waarmee er nog een extra minuut bij kwam waarin werd gescoord). Ik denk niet dat de wissels werkelijk invloed hebben gehad hier.

Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten. :P Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.

Tijdrekken is logisch, dat zou iedereen doen. Alleen moet je het wel zo doen, dat er geen tijd bij komt.. Als je haast gaat maken, krijg je op je fl**ker van de trainer

Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten. :P Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.

Met 10 mannen in een speedo, gladgeschoren, in de olie, is toch ook behoorlijk gay

:trollface:

Met 10 mannen in een speedo, gladgeschoren, in de olie, is toch ook behoorlijk gay

:trollface:
Daarvoor doet Bert het ook.

Daarna saunatje pakken

Ken je die grap van Ajax in de CL finale?

Nee?

Kwam er niet

Wat een krankzinnige CL.
Precies dit, wat een wissels van Ten Hag... Volledig zijn schuld dit. En nee ik ben niet sarcastisch

Terug
Naar boven