MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Uiteindelijk deed die bal op de paal van Ziyech en dat tijdrekken van Onana ze de das om (waarmee er nog een extra minuut bij kwam waarin werd gescoord). Ik denk niet dat de wissels werkelijk invloed hebben gehad hier.

Het tijdrekken te overdreven uitgevoerd en daardoor een minuut erbij en misschien heel even wat minder concentratie.
Verder gewoon pech, alles zat tegen eigenlijk.

Voetbal blijft toch erg vreemd in dat opzicht zodra er een aansluitingstreffer wordt gemaakt knakt er iets. Al jaren bizarre uitslagen af en toe, echt alles kan gebeuren lijkt het.

Deze goal komt denk ik wel in mijn top 5 meest gehate doelpunten die ik heb meegemaakt, een ware doodsteek. De eerste die ik ooit meemaakte en mij een traantje had bezorgd was Branco in '94. Natuurlijk Iniesta in 2010 en misschien daarna wel deze goal...bah

Het tijdrekken te overdreven uitgevoerd en daardoor een minuut erbij en misschien heel even wat minder concentratie.
Verder gewoon pech, alles zat tegen eigenlijk.

Voetbal blijft toch erg vreemd in dat opzicht zodra er een aansluitingstreffer wordt gemaakt knakt er iets. Al jaren bizarre uitslagen af en toe, echt alles kan gebeuren lijkt het.
Was +5min en 2 sec dus hij had nooit afgefloten. Nja ik ga lekker slapen.

Lol

IMG-20190509-WA0004.jpg

Gelukkig is het maar voetbal en is de wereld niet vergaan.
Maar ik snap het voor alle fans (en het Nederlands voetbal) sneu is.
Beetje alsof je deelneemt aan een BB-wedstrijd; first call-out krijgt. In het midden gezet wordt en gevoel hebt dat je de beste fysiek hebt en vervolgens vierde wordt.

Nee klopt. Als je vierde wordt op een BB-wedstrijd is klote. Voetbal is gay en niet belangrijk; ik wilde dat eigenlijk niet hardop zeggen en probeerde het netjes te brengen, aangezien je hier waarschijnlijk niet op zit te wachten. :P Als Ajax de CL zou winnen, zouden de verschillen in de NL Eredivisie alleen maar groter worden tussen Ajax en de rest, in ieder geval financieel.

Waarom geen troostfinale? Kunnen Barça en Ajax alsnog tegen elkaar spelen.

Waarom kom je dit in het voetbaltopic posten op zo'n moment als je er niets van kent en het je niet boeit, rare kerel toch jij hoor :gek:

Misschien had het beter geweest als Ajax nog niet 2-0 voor stond bij de rust. Ik denk dat ze er in hun hoofden te gerust in waren toen en dat krijg je niet meer omgekeerd in 1 helft.... Ook een gebrek aan efficientie, niet de eerste keer. Misschien ook te defensief gewisseld maar hij moest iets doen. Uiteindelijk viel alles tegen in die tweede helft, jammer!

En Tottenham was 2e helft gewoon klassen beter dan in de 1e

Wat ik ook gek vond is dat die ene gozer gewoon ramadan hielt die dag. Topsporters mogen die dag inhalen toch? Dan had ik ervoor gekozen om gewoon te eten voor de wedstrijd. Niet dat we daardoor verloren hebben.

5 minuten blessuretijd. Hoe dan.

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Moura is nu wel onsterfelijk in zowel Amsterdam als Tottenham. :emo:

Ik vind het sneu voor de echte ajax-fans hoe het gegaan is.
Maar ik vind het zooooooo ongelooflijk heerlijk als ik al die filmpjes langs zie komen van enorme kakkers-cafe's in A'dam waar mensen gaan zitten aftellen tot de 95e minuut, gaan juichen, en zich daarna afvragen "maar het was toch buiten de tijd?". Alsof ze zaten te wachten op een toeter die een eind maakt aan de wedstrijd zoals bij het hockey of basketbal.
Die zogenaamde fans die in 1x vooraan staan in de feestvreugde omdat ze internationaal weer wat voorstellen..

Het nederlands elftal publiek. Wel juichen maar niet weten voor wie en waarom.
Die mensen die nog geen 5 andere clubs in de eredivisie kunnen opnoemen. Die net aan weten wie de trainer is. Die alleen de 11 spelers uit de basis bij naam weten.
Die ene teamgenoot van me die nog denkt dat Ronald Koemand de trainer van ajax is.

Daar smaakt dit zo zoet naar, heerlijk.

Bij Feyenoord hadden we dit ook in het kampioensjaar. aandachtsh**ren die met een Feyenoord shirtje in de fontein foto's stonden te maken, en daarna snel weer vertrokken.
fl**ker gewoon op. Successupporters zijn het uitschot binnen de voetbalwereld, niet de hooligans.

Ik vind het sneu voor de echte ajax-fans hoe het gegaan is.
Maar ik vind het zooooooo ongelooflijk heerlijk als ik al die filmpjes langs zie komen van enorme kakkers-cafe's in A'dam waar mensen gaan zitten aftellen tot de 95e minuut, gaan juichen, en zich daarna afvragen "maar het was toch buiten de tijd?". Alsof ze zaten te wachten op een toeter die een eind maakt aan de wedstrijd zoals bij het hockey of basketbal.
Die zogenaamde fans die in 1x vooraan staan in de feestvreugde omdat ze internationaal weer wat voorstellen..

Het nederlands elftal publiek. Wel juichen maar niet weten voor wie en waarom.
Die mensen die nog geen 5 andere clubs in de eredivisie kunnen opnoemen. Die net aan weten wie de trainer is. Die alleen de 11 spelers uit de basis bij naam weten.
Die ene teamgenoot van me die nog denkt dat Ronald Koemand de trainer van ajax is.

Daar smaakt dit zo zoet naar, heerlijk.

Bij Feyenoord hadden we dit ook in het kampioensjaar. aandachtsh**ren die met een Feyenoord shirtje in de fontein foto's stonden te maken, en daarna snel weer vertrokken.
fl**ker gewoon op. Successupporters zijn het uitschot binnen de voetbalwereld, niet de hooligans.
Heb je azijn gedronken of ben je bitter omdat Frenkie de Jong meer waard is dan de volledige Feyenoord selectie?

:trollfacex:

Terug
Naar boven