MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Oo ja sorry ik bedoelde inderdaad iedereen in het algemeen :p

Vind het nu voornamelijk grappig omdat ik collega's heb die in de rust vliegtickets en hotels geboekt hebben voor de finale. Het is niet mijn club, heb er geen affectie mee, dus voel er ook niks bij en vind het nu vooral leuk om mensen te stangen :p:p

Wat je zegt klopt volkomen.
Kom al jaren bij feyenoord, 2 jaar geleden voor het eerst mn vriendin meegenomen. We komen uit de provincie die normaal ABN spreken. 1e leus die we voor ons horen: "KANKERBOEREN, KANKERBOEREN". Staan er 2 jochies van 12 jaar. Vriendin en ik keken ook van gaat een ouder er nog wat van zeggen?
Daarna de 1 na de ander "volwassen" kerel uit het vak(vak W1) "kanker dit, kanker dat".
Nu wil mn vriendin nooit meer mee..

• Like
Waarderingen: BB_

Vind het nu voornamelijk grappig omdat ik collega's heb die in de rust vliegtickets en hotels geboekt hebben voor de finale. Het is niet mijn club, heb er geen affectie mee, dus voel er ook niks bij en vind het nu vooral leuk om mensen te stangen :p:p

Kom al jaren bij feyenoord, 2 jaar geleden voor het eerst mn vriendin meegenomen. We komen uit de provincie die normaal ABN spreken. 1e leus die we voor ons horen: "KANKERBOEREN, KANKERBOEREN". Staan er 2 jochies van 12 jaar. Vriendin en ik keken ook van gaat een ouder er nog wat van zeggen?
Daarna de 1 na de ander "volwassen" kerel uit het vak(vak W1) "kanker dit, kanker dat".
Het eerste Nederlandse woord wat een allochtoons kind leert is ook kanker, passen mooi bij elkaar dus.

1e woordje wat voetbalhooligans spraken was "ka.. ka.. kanker"

Straks zijn alle finalisten in de CL en El uit Engeland

Leuk voor de neutrale kijker :emo:

• Like
Waarderingen: mat
Higuain, de man van 15 kilo overgewicht

Heb wel ff zin in penals

Gunde het de worstjes wel :(

Dat heb jij slim geregeld.

Je hebt ook wel het beste vak uitgekozen. :roflol: Zaten wij ook altijd, aangezien ik als jochie van 15 niet meer kon betalen van m'n krantenwijk. En gratis stoned worden.

Je hebt ook wel het beste vak uitgekozen. :roflol: Zaten wij ook altijd, aangezien ik als jochie van 15 niet meer kon betalen van m'n krantenwijk. En gratis stoned worden.
Het is vaak of W, of Z aan de andere kant. Kaartjes kosten geen drol als je het vergelijkt met de ringen erboven :p

Paar keer op Y gestaan, maar daar voelde ik elke minuut dat m'n IQ steeds verder naar een zorgwekkend laag niveau daalde.

Het is vaak of W, of Z aan de andere kant. Kaartjes kosten geen drol als je het vergelijkt met de ringen erboven :p

Paar keer op Y gestaan, maar daar voelde ik elke minuut dat m'n IQ steeds verder naar een zorgwekkend laag niveau daalde.
Y is onder S, daar heb ik ook wel gestaan. Ik begreep meteen waarom mijn vader me als kind nooit meenam naar een wedstrijd, behalve het oefenpotje Barendrecht-Feyenoord of een training.

Finale CL

Klopp (Liverpool)

16/17: 79,90 miljoen
17/18: 173,88 miljoen
18/19: 182,20 miljoen

Totaal: Circa 435,98 Euro

Pochettino (Tottenham)

14/15: 48,47 miljoen
15/16: 71,00 miljoen
16/17: 83,60 miljoen
17/18: 121,50 miljoen
18/19: Geen uitgaven i.v.m. verbouwingen

Totaal: Circa 324.57 Euro

Finale CL

Klopp (Liverpool)

16/17: 79,90 miljoen
17/18: 173,88 miljoen
18/19: 182,20 miljoen

Totaal: Circa 435,98 Euro

Pochettino (Tottenham)

14/15: 48,47 miljoen
15/16: 71,00 miljoen
16/17: 83,60 miljoen
17/18: 121,50 miljoen
18/19: Geen uitgaven i.v.m. verbouwingen

Totaal: Circa 324.57 Euro

Het is natuurlijk ook wel relatief. Hoe meer erin komt, hoe meer eruit gaat.
120-160milj voor Coutinho.

Des te ironischer dat een afdankertje van Parijs zo beslissend was voor Tottenham tegen Ajax.

48eP2nD.jpg

Teamgeist is niet (!) te koop.

En ik vind het jammer dat ander sportnieuws vaak ondergesneeuwd wordt door voetbalnieuws, alsof de wereld om voetbal draait. (Ja, ik weet het, hier zijn we zelf debet aan, aangezien wij zelf veel meer aandacht hebben voor voetbal dan voor andere sporten.)

Het mooie van sport is dat iedereen zelf zijn voorkeur en emotie heeft en er geen "regels" zijn wat je er van hoort te vinden.

Ik heb mij jarenlang kapot zitten ergeren dat er voor vechtsport in Nederland geen aandacht was (nu wat meer), zelfde als krachtsport. Achteraf maakt het geen bal uit, ik kijk er naar en dat de rest van Nederland het niet ziet kan mij niet schelen. Barney kreeg in de jaren '90 100 x meer aandacht dan personen als Ernesto Hoost en Peter Aerts, bizar imo.

Van Nederland vind ik het altijd hypocriet dat sporten opeens immens populair worden zodra een Nederlander wat presteert; schaatsen, vrouwen 100 meter, darts, wielrennen. Ik vraag mij af of heel Oostenrijk voor de buis zal zitten als ze een darter in de finale hebben staan. Het is echt zo Nederlands van 0 naar 100 door een landgenoot die wat presteert.

Meestal ben ik wel voor de Nederlander, maar ik moest toch best grinniken op de momenten dat Sven Kramer faalde op de OS en of Max Verstappen er wat van bakt kan mij eerlijk gezegd ook helemaal niks schelen. Je kan in sport niet even omschakelen om voor iemand te zijn, zoals je ook niet van bepaalde muziek kan houden omdat de meeste het wel mooi vinden. Een voorkeur kan je niet vanzelf veranderen. Andersom zal het ook zijn, echte Feyenoorders die stiekem toch een beetje van dit Ajax team zijn gaan houden maar dit nooit toe zullen geven.

Je lult uit je nek man.

Het is natuurlijk ook wel relatief. Hoe meer erin komt, hoe meer eruit gaat. 120-160milj voor Coutinho.
Dat was de enige noemenswaardige uitgaande transfer. Heb overigens niet de indruk dat ze hem missen. De andere uitgaande transfers waren, op Emre Can na, overbodige ballast.

Bij Tottenham was Kyle Walker de enige echte sterkhouder die vertrok onder Pochettino.

Terug
Naar boven