AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Almere City :(

Dat is even afscheid nemen van de traditionele strepen.
Hebben ze last van een imago probleem ofzo? Eerst het logo veranderen in iets onzinnigs en nu dit. Vindt het altijd zonde, hopelijk is het eenmalig zoals Barca ooit deed. Zie je Ajax of Feyenoord al met strepen gaan spelen? Ondenkbaar.
Juve is juve niet meer. Toen ze naar het nieuwe stadion toe gingen haakte ik al af. Het depressieve Delle Alpi vond ik fantastisch.

Over welke Barcelona shirt heb jij het? Want volgend seizoen doen ze het namelijk terug:

Begrijp trouwens niet waarom hun uitshirt niet standaard in de kleuren van de Catalaanse vlag is.

Blijkbaar maakt traditie niet zo veel meer uit tegenwoordig. Jammer.

Juve is juve niet meer. Toen ze naar het nieuwe stadion toe gingen haakte ik al af. Het depressieve Delle Alpi vond ik fantastisch.

Vond tot 2000 alle Italiaanse topclubs iets magisch hebben. De grote stadions waren al prachtig als ze 70% gevuld waren. Het vuurwerk, passie en de liederen erbij, mocht er graag naar kijken. Dan maakt een lelijke wielerbaan om het veld heen niet eens meer uit. Stadion van Juve zou een kleinere club in de Bundesliga niet eens tevreden mee zijn.

Vond tot 2000 alle Italiaanse topclubs iets magisch hebben. De grote stadions waren al prachtig als ze 70% gevuld waren. Het vuurwerk, passie en de liederen erbij, mocht er graag naar kijken. Dan maakt een lelijke wielerbaan om het veld heen niet eens meer uit. Stadion van Juve zou een kleinere club in de Bundesliga niet eens tevreden mee zijn.
Jij snapt m. Net als in Madrid die fans die telkens naar voren renden.

Ook nooit begrepen waarom Bari zo een groot stadion heeft. Kunnen zowat 60.000 mensen in. :nut:

johan_cruyff_barcelona_away_1975.jpg

D6ga347XoAA27Bu.jpg

Lol, hebben ze de grootste baas vergeten :no:

Jij snapt m. Net als in Madrid die fans die telkens naar voren renden.

Ja dat was prachtig om te zien, Zamorano tijd. Dat in combi met een storend geluid door het gejuich en een camera die op en neer ging.

Ik keek vroeger altijd Eurogoals op Eurosport kwamen alle goals uit verschillende competities wekelijks voorbij.

The 2005/06 Champions League Winners : FC Barcelona with Luis MESSI !!!

D6IFjiTWkAIqYcl.jpg

Zie nu pas dat Samuel ook bij Real Madrid onder contract stond :thinking:

Terug
Naar boven