MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Konden er nog 100.000 in

Zo maakte ik ze ook regelmatig in de eetjes

Liverpool F.C 1996-97
D6IXDJ4WAAARnqZ.jpg

Antoine was fan van De Jong dus die zullen elkaar wel kunnen vinden (hopelijk)

Bordeaux met Witschge.

Misschien beetje meegesleurd naar het niveau door de enthousiaste Frank Kramer :D

Of rond die tijd ook veel Frans gekeken omdat toen ook Frankrijk wereldkampioen was

Destijds hadden ze nog van die lelijke groene netten daar.
In Portugal hingen de netten wel 10 meter verder het goal in, net als in USA. Elke goal leek in de kruising te gaan daardoor.

Tegenwoordig lijkt elk land hetzelfde merk te hebben :(

Barca 3 jaar op rij meer dan 100milj per speler uitgeven om Neymar te vervangen. Hoop dat het ze lukt. Wat een beestenteam kunnen ze krijgen als De Ligt ook zou komen
Antoine was fan van De Jong dus die zullen elkaar wel kunnen vinden (hopelijk)

Rakitic een beetje

Rakitic komt bij lange na niet in de buurt van iniesta of Xavi :o

Ajax is voor dat soort spelers de perfecte stap richting top, wordt een belangrijke speler voor oranje dus hoop dat het doorgaat. De spanning in de eredivisie maakt me niet zo veel uit, al dat geld gaat toch binnen 5 jaar op aan nieuwe spelers en salarissen.
Ajax speelt na 5 jaar ook eindelijk ergens voor en lees meteen overal zo'n uitspraken:o

Rakitic komt bij lange na niet in de buurt van iniesta of Xavi :o

Niemand komt daar bij in de buurt. Nooit meer. Dat duo is onaantastbaar. Het constante bizar hoge niveau dat ze 10 jaar hebben gespeeld.
Het is de standaard geworden van barca, maar zal nooit geëvenaard worden

Vooral Arthur en De Jong worden nu gezien als de spirituele opvolgers.

Zou de transfer van Griezmann toch ietwat vreemd vinden. Dat gevoel had ik ook een beetje toen ze Coutinho halen nadat ze Dembele al hadden gekocht. Alleen was het toen de vraag of laatstgenoemde zou blijven door z'n disciplinaire problemen.

Jammer dat Real ødegaard niet wil verkopen aan Ajax.

Wat willen ze er dan zelf mee aanvangen? Nog een keertje verhuren? :emo:

Terug
Naar boven