XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Kut scheids dit wordt een lastige pot.

ff serieus. Hoe blij moeten we zijn als we winnen? Ik weet niet wat voor emotie ik er voor moet krijgen. :emo:

Slappe hap:(

Jullie houden iig stand tot nu toe.

Edit: een minuut later, en het was al niet meer waar :(

Is dat zo?

Wil niet lullig doen, maar heb soms de indruk dat ik de enige ben die Nederland overroepen vindt.

Nee, wil eigenlijk wel lullig doen :)

News @ eleven

Gepeupel kijkt amper andere landen slash clubs dus hebben ze geen beeld van algeheel niveau. Hoor hier en daar ook dat dameselftal met gemak wereldkampioen wordt :emo:

• Like
Waarderingen: mat
Ik kijk Panama - Montenegro -18 :$

Ik Blooming tegen The Strongest

• Like
Ben ik blij dat dit geen ek of wk finale is.
Manmanman

• Like
Zouden de Fransen toch winnen :trollfacex:

Dumfries grandioos slecht gespeeld. Portugal terrecht gewonnen.

En dooooooor......

Hoor hier en daar ook dat dameselftal met gemak wereldkampioen wordt :emo:

:roflol: ik hoor de speelsters zelf op de radio ook al praten alsof het wereldsterren zijn die dezelfde status verdienen als de mannelijke echte voetbalsterren,

face it ,verzameling lhbg trutjes, ook al word je nu gehypet door reclamebureau's ,jullie zullen altijd een slap aftreksel blijven van de mannen ,ik vind er geen ruk aan ,

beetje het G team gevoel, het is aandoenlijk om te zien maar daar heb je dan ook alles mee gezegd

Laatst bewerkt:
:roflol: ik hoor de speelsters zelf op de radio ook al praten alsof het wereldsterren zijn die dezelfde status verdienen als de mannelijke echte voetbalsterren,

face it ,verzameling lhbg trutjes, ook al word je nu gehypet door reclamebureau's ,jullie zullen altijd een slap aftreksel blijven van de mannen ,ik vind er geen ruk aan ,

beetje het G team gevoel, het is aandoenlijk om te zien maar daar heb je dan ook alles mee gezegd

Ik stond ook perplex toen ik journaal op de NOS aan het kijken was en werd geroepen "Het WK voetbal in Frankrijk is begonnen". Even kreeg ik een deja vu van '98 maar moest toen lachen dat het om vrouwen wk ging. Wat willen ze toch graag dat wij massaal de polonaise gaan lopen. Ja je schiet gewoon in de lach tijdens een actie, een balaanname of een schot. De motoriek van een downie.

Deze dames willen zich graag topsporters noemen maar komen niet in de buurt van atleten als Dafne Schippers, Kiki Bertens en Germaine de Randamie. Zelfs voor C-sport schaatsen zijn de sporters meer getraind, gehard en professioneler dan deze D-sporters. Het Nederlandse vrouwen voetbal.

Terug
Naar boven