XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

:roflol: ik hoor de speelsters zelf op de radio ook al praten alsof het wereldsterren zijn die dezelfde status verdienen als de mannelijke echte voetbalsterren,

face it ,verzameling lhbg trutjes, ook al word je nu gehypet door reclamebureau's ,jullie zullen altijd een slap aftreksel blijven van de mannen ,ik vind er geen ruk aan ,

beetje het G team gevoel, het is aandoenlijk om te zien maar daar heb je dan ook alles mee gezegd
Het is de afgelopen jaren echt wel stukken beter geworden hoor. Bij lange na niet zoals de mannen maar het lijkt tegenwoordig bij vlagen wel ergens op.

Toch zal het wel weer een commercieel succesje worden. Als wij Nederlanders ergens goed in zijn kijken we er massaal na. Doen we niet mee met de top, bestaat deze sport eigenlijk niet voor ons. Schaatsen en darten zijn hier mooie voorbeelden van.

Wil niet lullig doen, maar heb soms de indruk dat ik de enige ben die Nederland overroepen vindt.

Nee, wil eigenlijk wel lullig doen :)

Ook in het buitenland wordt Nederland de hemel in geprezen. Had het niet verwacht dat ze direct zoveel krediet krijgen na 2016 en 2018.
Blijft toch een grote naam en niemand heeft het meer over het missen van de vorige eindronden.

Het wordt soms inderdaad overdreven, er zitten weer een paar grote spelers in het team maar het is nog verre van compleet en wordt te veel met middelmaat aangevuld.

Doet mij denken aan het EK team van 2008. Nederland met de "grote vier" met verder spelers als Engelaar en Boulahrouz. Verschil met deze grote vier is wel dat ze voorin stonden en allen erg bepalend waren en Nederland nu enkel op eigen helft de grote spelers heeft staan, wat gisteren pijnlijk zichtbaar was. Voorin fantasieloos, we gingen weer een beetje terug in de tijd met 4-3-3 met klassieke buitenspelers zonder gevaar.

Kan Oranje niet beter met 2 spitsen gaan spelen met een sterker middenveld met Wijnaldum en vd Beek die soms mee de voorhoede in kunnen duiken? Babel en Bergwijn aan de krijtlijn is toch niet om bang van te worden? Promos en Depay als koppel voorin zou ik weleens willen zien.

Was het niet van Hiddink en Blind geweest dan had Oranje beide toernooien niet gemist.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met die Nations League. Maar de euforie over het Nederlands Elftal mag wel wat getemperd worden. We hebben in de poule Noord-Ierland en Duitsland voor ons. Slechte dag in Belfast en de Noord-Ieren spelen gelijk tegen DLd en Mannschaft wint thuis ook van Nl dan is het :wave: voor Kuifje.

Wat 'ok'. Arminus?

• Like
Waarderingen: mat
door het behalen van de finale, hebben we ons sowieso al geplaatst voor de play-offs. Dus we hebben sowieso nog een stok achter de deur als het misgaat.

Noord-Ierland gaat echt niet gelijk spelen, ook niet tegen een C-team Duitsland.
Moeten nou niet in 1x gaan doen alsof ze er wat van kunnen

Salonremise

Come one girlssssssss

Grappig hoe iedereen steeds de bal compleet mist.

Vrouwen vergeten wel vaker de ballen.

• Like
Waarderingen: mat
Jäaaaaaaaaa

Alex Morgan en co vreten de leeuwinnen op.

tien
tien
tien
tien

Hoe plaatst een Thailand zich in godsnaam?
Amerika is wel het beste land van wat ik tot nu toe gezien heb.
Maar het blijft vrouwen"voetbal", Japan werd ook wonderbaarlijk wereldkampioen

Oeh, the bloody Irish winnen :eek:

Hoe plaatst een Thailand zich in godsnaam?
Amerika is wel het beste land van wat ik tot nu toe gezien heb.
Maar het blijft vrouwen"voetbal", Japan werd ook wonderbaarlijk wereldkampioen
Zwakke associatie blijkbaar in Azië. In Afrika of Zuid-Amerika zal er ook nog wel een zwakke broedster zijn.

Wel typisch zo bizar slecht die Thaise.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met die Nations League. Maar de euforie over het Nederlands Elftal mag wel wat getemperd worden. We hebben in de poule Noord-Ierland en Duitsland voor ons. Slechte dag in Belfast en de Noord-Ieren spelen gelijk tegen DLd en Mannschaft wint thuis ook van Nl dan is het :wave: voor Kuifje.

Ja met deze aanval en een geniepig goaltje voor de N-Ieren kan het zo maar. Maar op zich mag het geen probleem zijn, kans van 90% denk ik voor plaatsing.

Alle landen buiten de echte top zitten gewoon dicht bij elkaar, nr. 10 t/m 30 van de wereld kan zo van elkaar winnen. Waar dat vroeger toch minder waarschijnlijk was.

Terug
Naar boven