AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Ja, wat nou en? Daar doe je het voor toch? Die eerste ster hierop!

7sS4tNl.jpg
Lelijk shirt.

De toekomstige recordinternational:

W092w6o.jpg

Hopelijk :o

De toekomstige recordinternational:

W092w6o.jpg

Hopelijk :o

Als Oranje daardoor ook ver op eindronden gaat komen maakt hij zeker een kans. Vanaf 17 tot 35 bij oranje zou mooi zijn. Waren we er in 2018 bij had hij 5 wk's kunnen spelen. Dan met één keer de cup in de armen en je bent de grootste speler van Nederland aller tijden. Als verdediger... Was Robben trouwens ook geworden als hij 'm maakte in 2010. Zo chauvinistisch zijn we wel.

De Ligt lijkt mij ook zo'n ventje dat als je over 10 jaar deze foto's bekijkt moet lachen om zijn kinder hoofd nu. Zoals ook een jonge Jaap Stam met haar of Wesley Sneijder er heel anders uitzagen.
De Ligt over 10 jaar met een robuuste kale kop vol tattoo armen als leider van oranje?

De Ligt lijkt me niet echt een type die vol tatoeages zal staan à la Ramos.

8R9IDB2.jpg

Als Oranje daardoor ook ver op eindronden gaat komen maakt hij zeker een kans. Vanaf 17 tot 35 bij oranje zou mooi zijn. Waren we er in 2018 bij had hij 5 wk's kunnen spelen. Dan met één keer de cup in de armen en je bent de grootste speler van Nederland aller tijden. Als verdediger... Was Robben trouwens ook geworden als hij 'm maakte in 2010. Zo chauvinistisch zijn we wel.

ANP-64328793-756x422.jpg

Wat waren wij dichtbij gvd. Ook alweer 9 jaar geleden en het doet nog steeds pijn.

San Iker en de rush van Jesus Navas...
Wat waren wij dichtbij gvd. Ook alweer 9 jaar geleden en het doet nog steeds pijn.
Als ik het één team had gegund dan is het dat van 1978. Met name omdat Cruijff liever thuis op de bank bleef liggen, en Van Hanegem afhaakte omwille van geneuzel met sponsorgeld.

(en de matchfixing van Argentinië)

Laatst bewerkt:
San Iker en de rush van Jesus Navas...

Als ik het één team had gegund dan is het dat van 1978. Met name omdat Cruijff liever thuis op de bank bleef liggen, en Van Hanegem afhaakte omwille van geneuzel met sponsorgeld.

78 toen was ik er nog niet.

Jammer dan Van Beveren de brui er aan gaf in 77

Jammer dan Van Beveren de brui er aan gaf in 77

...Willy van der Kuijlen

"Wij stonden in de spits met Nanninga, en jouw broertje lag lekker in Vinkeveen op de bank." —Ongeïdentificeerde international tegen de broer van Cruijff

Natuurlijk hadden we ook nog het anti-Duitse comité dat Willi Lippens weg heeft gepest.

Internazionale heeft de komst van Diego Godín maandagmorgen in alle vroegte wereldkundig gemaakt. De topclub uit Italië maakt via de officië kanalen bekend dat de verdediger een contract met i Nerazzurri heeft ondertekend. “De sheriff is gearriveerd”, zo kondigt de Milanese grootmacht de komst van de Uruguayaan aan. De 33-jarige verdediger heeft zich tot de zomer van 2022 aan de Noord-Italianen verbonden.

Alvast een slaapschema gemaakt waardoor ik woensdag gewoon Brazilie - Argentinië kan kijken :eyebrow:

Ja typeert misschien wel de mentaliteit van Nederland, net als na de 1-0 in '74 het feest al gevierd werd terwijl er nog 89 minuten te spelen waren.
Idem voor de complete ploeg in 1990, en Gullit die het in '94 nog eens dunnetjes over deed om een vage reden omdat de tactiek hem niet aanstond.

'k Heb nooit begrepen waarom Gijp altijd doet alsof Gullit zo'n grote charismatische leider was. Nu, en op oude beelden, komt hij eerder over als een flapdrol.

Hij heeft ook nog eens last van Alzheimer... Ruud weet nergens meer wat van.

Terug
Naar boven