ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Tag jij jezelf nu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tag jij jezelf nu?
Oké
Lelijk shirt.Ja, wat nou en? Daar doe je het voor toch? Die eerste ster hierop!
![]()
Als Oranje daardoor ook ver op eindronden gaat komen maakt hij zeker een kans. Vanaf 17 tot 35 bij oranje zou mooi zijn. Waren we er in 2018 bij had hij 5 wk's kunnen spelen. Dan met één keer de cup in de armen en je bent de grootste speler van Nederland aller tijden. Als verdediger... Was Robben trouwens ook geworden als hij 'm maakte in 2010. Zo chauvinistisch zijn we wel.
Als ik het één team had gegund dan is het dat van 1978. Met name omdat Cruijff liever thuis op de bank bleef liggen, en Van Hanegem afhaakte omwille van geneuzel met sponsorgeld.Wat waren wij dichtbij gvd. Ook alweer 9 jaar geleden en het doet nog steeds pijn.
![]()
Wat waren wij dichtbij gvd. Ook alweer 9 jaar geleden en het doet nog steeds pijn.
78 toen was ik er nog niet.San Iker en de rush van Jesus Navas...
Als ik het één team had gegund dan is het dat van 1978. Met name omdat Cruijff liever thuis op de bank bleef liggen, en Van Hanegem afhaakte omwille van geneuzel met sponsorgeld.
(en de matchfixing van Argentinië)
Ik ook niet, maar Oranje wel.

Omdat Blind en Advocaat niet om hem heen durfden.Vroeg me nog steeds af hoe hij recordinternational is kunnen worden. Presteerde na het WK van 2014 niets meer bij Oranje.
Internazionale heeft de komst van Diego Godín maandagmorgen in alle vroegte wereldkundig gemaakt. De topclub uit Italië maakt via de officië kanalen bekend dat de verdediger een contract met i Nerazzurri heeft ondertekend. “De sheriff is gearriveerd”, zo kondigt de Milanese grootmacht de komst van de Uruguayaan aan. De 33-jarige verdediger heeft zich tot de zomer van 2022 aan de Noord-Italianen verbonden.
Als ik het één team had gegund dan is het dat van 1978. Met name omdat Cruijff liever thuis op de bank bleef liggen, en Van Hanegem afhaakte omwille van geneuzel met sponsorgeld.
(en de matchfixing van Argentinië)